تبیان، دستیار زندگی
قسمت اعظم وقت شما در ایجاد صفحات، برای سویچ كردن از دیدPage به دید Folders صرف می‌شود. در دید Folders ، فایل‌های سایت را در پنجره‌ای شبیه Windows Explorer ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

چگونه از دید Folders استفاده كنیم؟

قسمت اعظم وقت شما در ایجاد صفحات، برای سویچ كردن از دیدPage به دید Folders صرف می‌شود. در دید Folders ، فایل‌های سایت را در پنجره‌ای شبیه Windows Explorer خواهید دید. در این دید، می‌توانید صفحات را باز كنید، پوشه‌های جدیدی ایجاد كنید و فایل‌ها را مرتب سازی كنید.

دید Folders را باز كنید

چگونه از دید Folders استفاده كنیم؟

وب مورد نظر را باز كنید و روی دكمه Folders در نوار Views كلیك كنید تا دید Folders باز شود.

ایجاد پوشه جدید

چگونه از دید Folders استفاده كنیم؟

برای ایجاد یك پوشه جدید، از منوی File ، گزینه New و بعد گزینه Folder را انتخاب كنید. یا، روی یك قسمت خالی از كادر كلیك راست كنید و گزینه NewFolder را انتخاب كنید. برای ایجاد یك پوشه فرعی (زیر پوشه)، ابتدا یك پوشه را انتخاب كنید و بعد این مرحله را انجام دهید.

نامگذاری (یا تغییر اسم) فایل یا عنوان صفحه

چگونه از دید Folders استفاده كنیم؟

روی اسم یك فایل در ستون Name یا Title كلیك كنید. دوباره كلیك كنید تا FrontPage ، این اسم را های لایت و آماده ویرایش كند. اسم جدید را تایپ كنید. بعد Enter را بزنید.

مرتب سازی فایل‌ها

چگونه از دید Folders استفاده كنیم؟

برای مرتب كردن لیست فایل‌ها، روی اسم یك ستون (كه به رنگ خاكستری در بالای كادر سمت راست قرار دارند) كلیك كنید با هر بار كلیك كردن، فایل‌ها به ترتیب صعودی یا نزولی مرتب می‌شوند اگر یك كلید حرفی را بفشارید، اولین فایلی كه با این حرف شروع می‌شود انتخاب می‌شود.

توضیحات

چگونه از دید Folders استفاده كنیم؟

به هر فایل می‌توان یك توضیحات اضافه كرد. مثلاُ، اگر با یك گروه كار می‌كنید و می‌خواهید تغییراتی كه انجام داده‌اید را به دیگران منتقل كنید، می توانید توضیحات خود را وارد كنید. روی یك فایل، كلیك راست كنید و گزینه Properties را انتخاب كنید. كادر محاوره‌ای Properties باز می‌شود.

اطلاعات خلاصه

چگونه از دید Folders استفاده كنیم؟

برگه Summary را انتخاب كنید و یك پیغام در فیلد Comments تایپ كنید. بعد روی Ok كلیك كنید.

* توجه*

بدون خارج شدن از دید جاری، می توانید لیست پوشه‌های سایت خود را مشاهده كنید. از منوی View ، گزینه Folder List را انتخاب كنید. در حالی كه كادر Folder List باز است، می‌توانید صفحات را مدیریت كنید. برای پنهان كردن Folder List ، از منوی View ، گزینه Folder را انتخاب كنید.