تبیان، دستیار زندگی
ایجاد رمز عبورهای 100 كاراكتری! تكمیل خودكار فرم‌های ثبت‌نام با یك كلیك ماوس، ورود خودكار به سایت‌ها و سرویس‌های مورد علاقه بدون نیاز به وارد كردن رمز عبور و حفاظت از اطلاعات شخصی شما در بانك‌های اطلاعاتی رمزنگاری شده برخی از امكاناتی است كه به‌وسیله این.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

ذخیره هزاران رمز در یك رمز!


ایجاد رمز عبورهای 100 كاراكتری! تكمیل خودكار فرم‌های ثبت‌نام با یك كلیك ماوس، ورود خودكار به سایت‌ها و سرویس‌های مورد علاقه بدون نیاز به وارد كردن رمز”‰عبور و حفاظت از اطلاعات شخصی شما در بانك‌های اطلاعاتی رمزنگاری شده برخی از امكاناتی است كه به‌وسیله این برنامه در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

ذخیره هزاران رمز در یك رمز!

ایمیل، وبلاگ شخصی، عضویت در سایت‌های علمی و فرهنگی، حساب‌های بانكی، اینترنت بانك و... از جمله سرویس‌هایی هستند كه عضویت و دسترسی به آنها نیازمند رمزعبور است كه از جانب شما تعیین می‌شود. این رمزها با افزایش سرویس‌های تحت كنترل شما، روز‌به‌روز افزایش می‌یابند و به‌خاطر سپردن آنها برای افراد باهوش نیز كار دشواری است! بسیاری از كاربران برای این كه رمزهای خود را فراموش نكنند، همه آنها را یكسان می‌كنند كه همین كار موجب می‌شود با لو رفتن یكی از رمزها دسترسی به تمام سرویس‌های كاربر امكان‌پذیر شود. نرم‌افزارهای مختلفی برای رفع این مشكل و مدیریت رمزهای عبور طراحی شده‌اند .

مدیریت + كمك‌رسانی

ذخیره هزاران رمز در یك رمز!

نرم‌افزار قدرتمند Sticky Password شما را قادر می‌سازد تا علاوه بر ایجاد رمز عبورهای پیچیده، از همگی آنها در یك محیط امن و با استفاده از یك رمز اصلی محافظت كنید و همچنین هنگام عضویت در سایت‌های مختلف نیز فرم‌های ثبت‌نام را با یك كلیك تكمیل كنید!

‌‌ـ‌ ایجاد كلمات عبور، رمزنگاری آنها و ذخیره در محیطی امن

‌‌ـ‌ محافظت از شما در برابر سرقت هویت، حملات فیشینگ و كی‌لاگرها

‌‌ـ‌ مدیریت آسان رمز عبور برنامه‌ها و سرویس‌های تحت وب

‌‌ـ‌ تكمیل خودكار فرم‌های عضویت با یك كلیك

‌‌ـ‌ ورود خودكار به سایت‌های مورد علاقه

اینها برخی امكاناتی است كه به وسیله این نرم‌افزار در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

شانس سرقت را از خرابكاران بگیرید

ذخیره هزاران رمز در یك رمز!

با شنیدن خبرهای مختلف درباره خطراتی كه روزانه در محیط اینترنت، ما را تهدید می‌كنند، نمی‌توانید بحث امنیت در اینترنت را ساده بگیرید و از كنار آن بگذرید؛ چرا كه یك اشتباه كوچك می‌تواند صدمات جبران‌نا‌پذیری را برای شما به‌همراه داشته باشد. ازاین رو محافظت از رمز عبورها، هویت شخصی و... اهمیت بسیار زیادی دارد كه نرم‌افزار Sticky Password نیز به‌همین منظور طراحی شده است.به‌كمك این نرم‌افزار، رمز عبورها و اطلاعات شخصی شما در یك بانك اطلاعاتی رمزنگاری شده ذخیره می‌شود و این اطمینان به شما داده می‌شود كه رمزهایتان به‌هیچ‌وجه در اختیار افراد ناشناس قرار نخواهد گرفت. همچنین این نرم‌افزار عملیات ورود به سایت‌های موردعلاقه شما را به‌طور خودكار به‌انجام می‌رساند تا علاوه بر صرفه‌جویی در وقت شما، حتی اگر به اشتباه اطلاعات ورود به سایت موردعلاقه‌تان را در سایت‌های مخرب یا جعلی به‌كار ببرید، از اطلاعات شما محافظت می‌كند.ایجاد رمز عبورهای طولانی (شامل 5، 10، 30 و حتی بیش از 100 كاراكتر)، بی‌معنی و منحصر‌به‌فرد از دیگر امكاناتی است كه این برنامه در اختیار شما قرار می‌دهد.

وقت طلاست

روز‌به‌روز ارزش طلا در بازارهای جهانی افزایش می‌یابد و این نشانه آن است كه وقت شما هر روز گرانبهاتر می‌شود. نرم‌افزار Sticky Password نیز برای حفظ این ارزش طراحی شده است و شما را قادر می‌سازد تا براحتی فرم‌های عضویت در سایت‌های مختلف را تكمیل كنید. به‌كمك این برنامه می‌توانید طولانی‌ترین فرم‌ها را كه برای پركردن آنها به ده‌ها دقیقه وقت نیاز است، در چند ثانیه و بدون هیچ‌گونه خطای تایپی تكمیل كنید!

برای استفاده از این قابلیت می‌بایست یك‌بار اطلاعات مورد نیاز برای عضویت در سایت‌های مختلف را در بانك اطلاعاتی برنامه به‌ثبت برسانید. پس از آن، اطلاعات شما رمزنگاری شده و هر زمان كه به آ‌نها نیاز باشد، با توجه به اطلاعات درخواستی در فرم‌های ثبت‌نام، آنها را مورد استفاده قرار می‌دهد و بیش از هزاران فرم با همان اطلاعات اولیه برای شما تكمیل می‌شود.

مدیریت هوشمندانه

ذخیره هزاران رمز در یك رمز!

حفظ رمز عبورهای مختلف در بانك اطلاعاتی رمزنگاری شده و به‌كارگیری آنها در مواقع ضروری از مهم‌ترین امكانات این نرم‌افزار است. با استفاده از این نرم‌افزار می‌توانید هزاران رمز عبور مختلف را در یك بانك اطلاعاتی كاملا امن كه با یك رمز اصلی محافظت می‌شود، ذخیره كنید و هنگام ورود به سایت‌های مختلف نیز بدون به‌خاطرآوری رمز عبور و حتی بدون وارد كردن آن، عملیات ورود را به‌طور خودكار به‌انجام برسانید. نرم‌افزار فوق از مرورگرهای مختلفی همچون اینترنت اكسپلورر، فایرفاكس، كروم، اپرا و همچنین نرم‌افزارهای گوناگونی اعم از یاهو مسنجر، اسكایپ، آی‌تونز و... پشتیبانی می‌كند و براحتی عملیات ورود خودكار در آنها را برای شما انجام می‌دهد.

همیشه با شما

این نرم‌افزار یك نسخه قابل حمل نیز در خود دارد كه به شما این امكان را می‌دهد تا بانك اطلاعاتی رمز”‰عبورهای خود را همیشه و همه جا در حافظه فلش خود به‌همراه داشته باشید. به ‌این ترتیب می‌توانید هر زمان كه بخواهید، به رمز”‰عبورهای پیچیده خود دسترسی داشته باشید و براحتی از آنها استفاده كنید.

بخش دانش و زندگی تبیان

منبع:jamjamonlin