تبیان، دستیار زندگی
سرانجام کمپانی سامسونگ از باریک ترین گوشی خود با نام گلکسی A8 رونمایی کرد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

باریک ترین گوشی همراه سامسونگ

سرانجام کمپانی سامسونگ از باریک ترین گوشی خود با نام گلکسی A8 رونمایی کرد.

فرآوری: الهام گارسچی-بخش دانش و زندگی تبیان
galaxy a8

سرانجام کمپانی سامسونگ  از باریک ترین گوشی خود با نام گلکسی A8 رونمایی کرد. قد و بالای گلکسی A8 و مشخصات این گوشی در دل تمامی علاقه مندان محصولات سامسونگ قند آب کرده؛ اما از قرار معلوم این گوشی زیاد هم پاپرجا نخواهند ماند چرا که قیمت این گوشی بیشتر از حد توقع است.

بدنه این گوشی میان رده زیبا از فلز ساخته شده و تنها ۵.۹ میلیمتر ضخامت و ۱۵۱ گرم وزن دارد. در این گوشی میان رده یک صفحه نمایش ۵.۷ اینچی LED با رزولوشن ۱۰۸۰P، پردازنده هشت هسته ای اسنپ دراگون ۶۱۵، دوربین اصلی ۱۶ مگاپیکسلی و دوربین ۵ مگاپیکسلی برای عکس برداری های سلفی به کار رفته است

بر اساس آخرین اخبار، سامسونگ نسخه ۱۶ گیگابایتی این گوشی را با قیمت ۵۱۵ دلار و مدل ۶۴ گیگابایتی آن را با قیمت ۵۶۴ دلار راهی بازار خواهد کرد. این در حالی است که هنوز مشخص نیست که این قیمت مربوط به بازار کدام کشور می باشد.
گلکسی A8 سامسونگ از لحاظ طراحی حرف های زیادی برای گفتن دارد و یکی از باریک ترین گوشی های همراه بازار است اما این گوشی، سخت افزار چندان قوی ندارد که بتوان آن را در رده محصولات تراز اول بازار از لحاظ قدرت سخت افزاری جای داد، این محصول جدید از پردازنده کوالکام اسنپ دراگون ۶۱۵ بهره می برد و صفحه نمایشی ۵.۷ اینچی از جنس Super AMOLED دارد. دو گیگابایت رم در کنار ۱۶ یا ۳۲ گیگابایت فضای ذخیره سازی برای گلکسی A8 تعبیه شده است.
 
بدنه این گوشی میان رده زیبا از فلز ساخته شده و تنها ۵.۹ میلیمتر ضخامت و ۱۵۱ گرم وزن دارد. در این گوشی میان رده یک صفحه نمایش ۵.۷ اینچی LED با رزولوشن ۱۰۸۰P، پردازنده هشت هسته ای اسنپ دراگون ۶۱۵، دوربین اصلی ۱۶ مگاپیکسلی و دوربین ۵ مگاپیکسلی برای عکس برداری های سلفی به کار رفته است. این شرکت در این گوشی یک باتری ۳۰۵۰ میلی آمپری قرار داده است. همچنین سامسونگ در گلکسی A8 از فناوری سنسور اثر انگشت و تشخیص حرکت های دست استفاده کرده است.

مشخصات کلی گوشی Samsung Galaxy A8 :

-صفحه نمایش : ۵.۷ اینچی OLED با رزولوشن ۱۰۸۰P
-پردازنده : چیپست ۸ هسته ای کوالکام اسنپدراگون ۶۱۵ با فرکانس ۱.۵ گیگاهرتز
-حافظه رم : ۲ گیگابایت
-حافظه داخلی : ۱۶ و ۳۲ با قابلیت افزایش از طریق MicroSD تا ۶۴ گیگابایت
-دوربین اصلی ( پشت ) : ۱۶ مگاپیکسل با گشودگی دیافراگم f/2.2 و تصویربرداری ۴K
-دوربین سلفی ( جلو ) : ۵ مگاپیکسل با گشودگی دیافراگم f/1.9
-باتری : ۳۰۵۰ میلی آمپر
-سایر ویژگی ها : قاب فلزی ، اسکنر اثر انگشت در دکمه HOME



منابع:
http://farnet.ir/1394/04/114972/samsung-galaxy-a8-prices-revealed/
http://gadgetnews.ir