تبیان، دستیار زندگی
LINE SnapMovie اپلیکیشنی برای ساخت ویدیوهای زیبا و متنوع است که همانطور که از نام آن پیداست توسط کمپانی تولیدکننده ی اپلیکیشن لاین در دسترس عموم قرار گرفته است.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

ساخت ویدئوهای جذاب با اپلیکیشن LINE SnapMovie

LINE SnapMovie اپلیکیشنی برای ساخت ویدیوهای زیبا و متنوع است که همانطور که از نام آن پیداست توسط کمپانی تولیدکننده ی اپلیکیشن لاین در دسترس عموم قرار گرفته است.

فرآوری :الهام گارسچی-بخش دانش تبیان
لاین

احتمالاً همگی شما که با دنیای مجازی سروکار دارید، اپلیکیشن تماس و پیامک رایگان لاین را می شناسید. این اپلیکیشن یکی از محبوب ترین و پرطرفدارترین نرم افزارهای ارتباطی است و به شما این امکان را می دهد که به صورت رایگان تماس صوتی برقرار و بدون محدودیت پیام، عکس و ویدئوهایتان را ارسال کنید.
 
اپلیکیشن LINE در ۴۲ کشور جهان ازجمله ژاپن، تایوان، اسپانیا، روسیه، هنگ کنگ، تایلند، سنگاپور، مالزی، ماکائو، سوئیس و عربستان سعودی در رده ی اول نرم افزارهای کاربردی رایگان قرار دارد و ۱۰۱ میلیون کاربر آن نشان دهنده ی محبوبیت این برنامه ی بی نظیر است.
همچنین این اپلیکیشن قابلیت خاصی به نام استیکر های تجاری دارد که کاربران برای استفاده از این سرویس باید ۲ دلار پرداخت کنند که این مسئله می تواند منبع درآمد خوبی برای شرکت ژاپنی ارائه دهنده این اپلیکیشن باشد. مقامات این شرکت ژاپنی اعلام کردند روزانه ۷۵۰ میلیون استیکر به فروش می رسانند. موفقیت اپلیکیشن Line می تواند اپلیکیشن های فیس بوک و Path را نیز تحت تأثیر قرار دهد. «جینی هان»، مدیر بخش اروپا آمریکای لاین می گوید که مردم لاین را ٜپدرخوانده استیکر ٝ می نامند. این اپلیکیشن مدت ها قبل تر از فیس بوک و Path دارای تصاویر انیمیشنی بوده که افراد می توانند به یکدیگر ارسال کنند. همین حالا ۴۵ هزار مجموعه استیکر در فروشگاه لاین موجود است.
لاین پا را از استیکر و ارسال پیام فراتر گذاشته است. این شرکت یک گروه توسعه دارد که برای پلتفرم آن اپلیکیشن می نویسد. به عنوان مثال سیستم پرداخت ویژه ای بانام LINE Pay راه اندازی کرده اند و سرویس LINE Taxi نیز به عنوان رقیب اوبر در ژاپن فعالیت می کند.
با ورود اپلیکیشن اینستاگرام به دنیای مجازی، اشتراک گذاری ویدیوهایی با طول کوتاه به شدت رواج یافت به طوری که هم اکنون نزدیک به نیمی از پست های اینستاگرام را ویدئوها تشکیل داده اند. از همین رو توسعه دهندگان شرکت لاین، که از علاقه ی کاربران شبکه های اجتماعی به خصوص اینستاگرام با خبر بودند، دست به ساخت اپلیکیشن هایی در زمینه ی ویرایش ویدئو زدند که LINE SnapMovie  نیز یکی دیگر از اپلیکیشن هایی است که به کمک آن می توانید ویدئوهای خود را به طور زیباتر و متنوع تری تبدیل کنید که بودن نام لاین در ابتدای آن، می تواند این اطمینان را به وجود بیاورد که با یک اپلیکیشن معمولی رو به رو نخواهیم بود. تست های انجام شده نیز صحت این موضوع را به اثبات رساند.

لاین


در LINE SnapMovie شما می توانید ویدئوهایی با مدت زمان 30 ثانیه تهیه کنید و بعد از ضبط آن نیز، تعداد زیادی افکت و ابزار مختلف برای تنوع بخشی به آن در اختیارتان قرار خواهد گرفت. برای مثال علاوه بر اعمال افکت های تصویری، می توانید متن های مختلفی را نیز برای قرارگیری روی این فایل ویدئویی تنظیم کنید. علاوه بر امکان اضافه کردن فایل موسیقی به ویدئوی ساخته شده، شما می توانید مجموعه ای از انیمیشن های چند ثانیه ای که به نوعی بیانگر احساسات مختلف هستند را نیز روی تصاویر خود قرار دهید. وجود افکت های تصویری زیبا و متنوع، امکان اضافه کردن متن های دلخواه و قابلیت اشتراک مستقیم فایل خروجی در شبکه های اجتماعی نیز از دیگر ویژگی های این اپلیکیشن به حساب می آیند.
ویژگی های اپلیکیشن SnapMovie v1.0.0
٢ ضبط آسان فیلم های خلاقانه تا ۳۰ ثانیه
٢ امکان ویرایش فیلم ضبط شده با ابزاری کامل
٢ امکان اضافه کردن موسیقی پس زمینه
٢ امکان نوشتن متن و برچسب برای ویدئو
٢ امکان فیلم برداری به صورت سلفی
٢ رابط کاربری بسیار دوستانه و زیبا
٢ امکان ارسال مستقیم ویدئو به لاین و دیگر شبکه های اجتماعی
٢ پالایه و افکت های بسیار زیبا
٢ بهبودیافته برای iPhone 6 و iPhone 6 Plus



منابع:
http://appoweb.ir/line-new-app-for-recording-short-films-snapmovie/
http://www.zoomit.ir/software/23910-line-snapmovie-mobile-app