تبیان، دستیار زندگی
کمپانی Acer دو مدل از جدیدترین محصولات خود را برای پیش‌فروش در سایت آمازون قرار داده است. این خبر به این معناست که به زودی شاهد وارد شدن این محصولات در بازار خواهیم بود.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

تبلت‌های جدید Acer


کمپانی Acer دو مدل از جدیدترین محصولات خود را برای پیش‌فروش در سایت آمازون قرار داده است. این خبر به این معناست که به زودی شاهد وارد شدن این محصولات در بازار خواهیم بود.

دو محصول جدید Acer با نام تجاری سری Iconia  معرفی شده‌اند که شامل تبلت و کتاب‌خوان است.


کتاب‌خوان دو مانیتوره Acer 

 تبلت

هر تبلتی که به بازار راه پیدا کند باید رقیب قدرتمندی چون iPad اپل را کنار بزند. این محصول نیز امتیازها و ایراداتی دارد. از جمله امتیازات این محصول عرضه آن با دو سیسیتم عامل ویندوز و آندرویید است. مشتریان می‌توانند هر کدام را که می‌پسندند انتخاب و خریداری کنند.

این تبلت در دو سری 7 اینچی A100  و 10 اینچی A500  به فروش می‌رسد.

سری A100 تبلت ایسر دارای صفحه نمایش 7 اینچی بوده و در دو مدل 425 دلاری و 567 دلاری تولید شده است. هر دو مدل مجهز به فناوری وای فای بوده ولی مدل 567 دلاری 3G را نیز پشتیبانی می‌کند.

تبلت

دو تبلت دارای پردازنده 2 هسته‌ای انویدیا Tegra 2 هستند و با داشتن دوربین 5 مگاپیکسلی در پشت و دوربین 2 مگاپیکسلی در جلو، تصاویر و تماس‌های ویدویی را لذت بخش خواهند کرد.

صفحه نمایش دارای وضوح تصویر 1024 در 600 پیکسل بوده و می‌تواند ویدئوهای فول اچ دی 1080p را پخش کند. این مدل تنها 8 گیگا بایت فضای ذخیره سازی دارد و مجهز به خروجی HDMI است.

سری A500 نیز در دو مدل 708 دلاری و 750 دلاری عرضه می‌‌شود که تفاوت آنها مانند سری A100 در پشتیبانی از فناوری 3G است. هر دو مدل دارای پردازنده دو هسته انویدیا تگرا 2 بوده اند و سیسیتم عمل آندرویید، نسخه هانی کامب بر روی آنها نصب شده است.

وضوح تصویر در صفحه نمایش 10 اینچی این مدل 1280 در 800 پیکسل بوده و می‌توانید تصاویر و فیلم‌ها را بر روی آن به صورت فول اچ دی مشاهده کنید. همچنین با دارا بودن پورت HDMI به راحتی امکان انتقال تصاویر و فیلم‌ بر روی تلویزیون یا مانیتور را خواهید داشت.

تبلت

برای علاقه مندان به ویندوز، کمپانی ایسر مدل دیگری از همین سری را تولید کرده که سیستم عامل نصب شده در آن ویندوز 7 است. این مدل‌ با نام تجاری W500 شناخته شده  و دارای پردازنده یک گیگا هرتزی AMD C-50 است. پردازنده گرافیکی این مدل AMD Radeon HD3250 بوده و 2 گیگا بایت حافظه داخلی دارد. وزن این مدل از دو مدل قبلی بیشتر و نزدیک به 1 کیلو گرم است.

فاطمه مجد آبادی

بخش دانش و زندگی تبیان