تبیان، دستیار زندگی
آیت الله مظاهری: ارتباط نامشروع در شبکه های اجتماعی، دل امام زمان را خون می کند
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

آیت الله مظاهری: ارتباط نامشروع در شبکه های اجتماعی، دل امام زمان را خون می کند

ارتباط نامشروع در شبکه های اجتماعی

تبیان به نقل از گزارش روز پنجشنبه ایرنا، آیت الله حسین مظاهری در درس اخلاق ماه مبارک رمضان در مسجد حکیم اصفهان افزود: شیعه واقعی با شبکه های ماهواره ای اُنس پیدا نمی کند و ارتباط های نامشروع از هر راهی را نمی پسندد زیرا اینگونه کارها نارضایتی امام زمان(عج) و سایر ائمه معصومین(علیهم السلام) را بدنبال دارد.
این مرجع تقلید خاطرنشان کرد: همه رفتار و اعمال ما پیش روی ائمه معصومین(علیهم السلام) بخصوص امام زمان(عج) قرار دارد و رفتارهای غیراخلاقی موجب ناراحتی ائمه معصومین(علیهم السلام) می شود.
وی بیان کرد: اگر رفتار غیراخلاقی در خلوت و شلوغی با بی توجهی به امام زمان(عج) انجام شود، بی حیایی فرد را نشان می دهد زیرا باید ادب حضور در محضر ائمه(علیهم السلام) رعایت شود و نباید در محضر آنها بی ادبی کرد.
رئیس حوزه علمیه اصفهان با اشاره به نگاه امام زمان(عج) به اعمال افراد تصریح کرد: کسانی که شیعه گری می کنند اما در عمل شیعه بودن خود را نشان نمی دهند و مرتکب گناه می شوند، امام زمان(عج) آنها را قبول دارد اما از دستشان راضی نیست.
این مرجع تقلید گفت: بی توجهی به نماز و سایر واجبات و تعرض به حقوق مردم و حق الناس باعث ناراحتی و آزرده شدن خاطر امام زمان(عج) و سایر ائمه معصومین می شود.
وی عشق به خدا و معصومین را سبب رستگاری انسان اعلام کرد و گفت: دعا و مناجات موجب عشق به خدا و ائمه معصومین(علیهم السلام) و رستگاری در دنیا و آخرت محقق می شود.
6027


www.irna.ir

این مطلب صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر شده و محتوای آن لزوما مورد تایید تبیان نیست .
مشاوره
مشاوره
در رابطه با این محتوا تجربیات خود را در پرسان به اشتراک بگذارید.