تبیان، دستیار زندگی
فرودگاه تبریز عصر جمعه در یکی از کم سابقه ترین روزهایی که به خود دیده است شاهد حضور بیش از پنج هزار هوادار متعصب تراکتورسازی برای استقبال از امیر قلعه نویی ‌سرمربی جدید این تیم بود.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

استقبال 5 هزار نفری از قلعه نویی


فرودگاه تبریز عصر جمعه در یکی از کم سابقه ترین روزهایی که به خود دیده است شاهد حضور بیش از پنج هزار هوادار متعصب تراکتورسازی برای استقبال از امیر قلعه نویی ‌سرمربی جدید این تیم بود.


قلعه نوعی

حضور بیش از پنج هزار علاقمند و هوادار تراکتورسازی تبریز در فرودگاه این شهر به منظور استقبال از امیر قلعه نوعی ترافیک سنگینی در این منطقه از شهر ایجاد  و عبور و مرور را سخت کرد.

ازدحام جمعیت و شلوغی به حدی خارج از تصور بود که برنامه های از پیش تعیین شده برای برگزاری مراسم استقبال از قلعه نوعی با ناهماهنگی مواجه شد.

به دلیل بی برنامگی و ناهماهنگی های ایجاد شده به خبرنگاران اجازه مصاحبه داده نشد و از سوی دیگر نیز مسئولان مجبور شدند برای جلوگیری از هرج و مرج، قلعه نوعی را از فرودگاه به سوی باشگاه، ‌جاییکه قرار است سرمربی جدید در یک کنفرانس مطبوعاتی شرکت کند، منتقل سازند.

امیر قلعه نوعی نیز که گویا تصور چنین استقبالی را نداشت، از سیل علاقمندان و ازدحام جمعیت شوکه به نظر می آمد.

سرمربی جدید تراکتورسازان در سخنانی کوتاه، درحالیکه با اصرار مسئولان برای حرکت به سمت باشگاه مواجه بود گفت: امیدوارم با زحمات مجموعه باشگاه و تیم، پاسخگوی محبت ها و انتظارات این علاقمندان باشم.

وی افزود: من از فصل گذشته و بازی برگشت تراکتورسازی با سپاهان خاطرات خوشی دارم و امروز هم تحت تاثیر حضور این هواداران در فرودگاه و مسیر باشگاه قرار گرفتم. با مشاهده محبت هواداران تراکتورسازی، احساس جوانی کردم و احساس کردم که دوباره می توانم فوتبال بازی کنم

قلعه نوعی تاکید کرد: با حمایت تماشاگران همیشه متعصب و حامی تراکتور به طور قطع تیمی کیفی می سازیم تا جوابگوی خواست آنها که همانا صعود به آسیا است باشیم.

وی در عین حال لازمه موفقیت تراکتور در فصل آتی لیگ برتر را "یکی بودن" خواند و افزود: موفقیت تیم با فرد نیست و باید مجموعه مدیریت، کادر فنی، بازیکنان و تماشاگران همدل و متحد در راه توفیق این مجموعه همدل و یکرنگ باشند.

قلعه نویی: تیمی شایسته هواداران می سازیم

سرمربی جدید تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز با بیان اینکه از استقبال پرشور هواداران تراکتورسازی در فرودگاه احساس جوانی کرده است، گفت: با شور و شعفی که در بین هواداران دیدم، احساس کردم می توانم دوباره فوتبال بازی کنم.

امیر قلعه نویی شامگاه جمعه پس از طی مسافت فرودگاه تبریز تا باشگاه تراکتور سازی که همراه با اسکورت و تشویق حدود پنج هزار هوادار این تیم صورت پذیرفت، در نشست مطبوعاتی افزود: امروز صحنه‌های قشنگی را شاهد بودم و شور و شعف هواداران تیم تراکتورسازی من را شوکه کرد و تمرکزم را از دست دادم.

امیر قلعه نویی ضمن خودداری از بیان میزان مبلغ قراردادش با باشگاه تراکتورسازی، خود را یک مربی مشاوره‌ای معرفی کرد و گفت: من یک مربی هستم که به مشاوره با همکارانم اعتقاد دارم و با رسانه‌ها نیز ارتباطی خوب دارم.

احساس کردم دوباره می توانم فوتبال بازی کنم

وی افزود: من از فصل گذشته و بازی برگشت تراکتورسازی با سپاهان خاطرات خوشی دارم و امروز هم تحت تاثیر حضور این هواداران در فرودگاه و مسیر باشگاه قرار گرفتم. با مشاهده محبت هواداران تراکتورسازی، احساس جوانی کردم و احساس کردم که دوباره می توانم فوتبال بازی کنم که امیدوارم این حس خوب خود را به بازیکنان تیم تزریق کنم.

تراکتور بازیکنان هجومی می خواهد

وی در این نشست در پاسخ به سئوال خبرنگار مهر در خصوص جذب بازیکنان جدید و همچنین نفراتی که در فهرست فروش باشگاه قرار دارند، اظهار داشت: از چند روز پیش مسئولان باشگاه بنا به خواسته من سه بازیکن جذب کرده‌اند. سه سهمیه لیگ برتری باقی مانده نیز بازیکنانی با کیفیت و هجومی خواهند بود.

هواداران بازی تهاجمی از تراکتورسازی می خواهند

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز خاطر نشان کرد: فصل گذشته تراکتورسازی بهترین خط دفاعی لیگ را از آن خود کرده بود. براین اساس من باید بازیکنانی جذب کنم که در 50 متر رو به جلو تیم تراکتورسازی به کار گرفته شوند. این خواسته هواداران نیز هست چون آنها هم بازی تهاجمی از تیم می خواهند.

قلعه نویی تصریح کرد: در مورد بازیکنانی هم که در فهرست فروش باشگاه قرار دارند بهتر است که فعلا اسمی از کسی نبرم و البته باید بگویم که ما ابتدا باید بازیکنان مورد نظر خود را جذب کنیم و سپس در ارتباط با بازیکنان مازاد تصمیم بگیریم.

قلعه نوعی

مربی باید حرف خود را در مستطیل سبز بزند

سرمربی تراکتورسازان در ادامه با بیان اینکه از هم اکنون هیچ قولی مبنی بر تحقق خواسته‌های هواداران نمی دهد، تصریح کرد: من تاکنون در هر تیمی کار کرده‌ام، هیچ قولی مبنی بر موفقیت آن تیم نداده‌ام، چرا که معتقدم مربی باید حرف خود را در بازی و در مستطیل سبز بزند.

امیر قلعه نویی ضمن خودداری از بیان میزان مبلغ قراردادش با باشگاه تراکتورسازی، خود را یک مربی مشاوره‌ای معرفی کرد و گفت: من یک مربی هستم که به مشاوره با همکارانم اعتقاد دارم و با رسانه‌ها نیز ارتباطی خوب دارم.

مربی که قول می دهد کاسب است

وی اضافه کرد: هر مربی که قول قهرمانی یا آسیایی کردن تراکتورسازی را می دهد، من حاضرم به عنوان دستیار با او کار کنم. مربیانی که همیشه قول موفقیت می دهند به نظر من باید آنها را " کاسب " اطلاق کرد نه مربی؛ چون این مربیان سه، چهار ماهی را در یک تیم سپری می کنند و بعد با دادن وعده و قول، به تیم دیگری می روند و پول می گیرند.

مربی مشاوره‌ای هستم

امیر قلعه نویی ضمن خودداری از بیان میزان مبلغ قراردادش با باشگاه تراکتورسازی، خود را یک مربی مشاوره‌ای معرفی کرد و گفت: من یک مربی هستم که به مشاوره با همکارانم اعتقاد دارم و با رسانه‌ها نیز ارتباطی خوب دارم. ارزش و احترام خاصی برای اصحاب رسانه قائلم و حتی اگر لازم باشد با خبرنگاران جلسه هم برگزار می کنم.

کرار را برگردانید

وی با تاکید بر این نکته که در جذب بازیکن هرگز خودش مستقیما با بازیکنان مذاکره نمی کند، در خصوص تلاش باشگاه جهت بازگرداندن بازیکنانی نظیر جاسم کرار، محمد نصرتی و حفظ آندرانیک تیموریان اظهار داشت: من معتقدم که ابتدا باید بازیکنان مثمرثمر فصل قبل را حفظ کنیم و سپس به دنبال بازیکنان جدید باشیم، زیرا بازیکن جدید زمان می برد تا با جو تیم آشنا شود و همچنین خرید یک بازیکن جدید، یکی از سهمیه‌های ما را پر می کند. براین اساس باشگاه باید برای حفظ مهره‌های فصل قبل تیم تلاش کند.

وی افزود: من از فصل گذشته و بازی برگشت تراکتورسازی با سپاهان خاطرات خوشی دارم و امروز هم تحت تاثیر حضور این هواداران در فرودگاه و مسیر باشگاه قرار گرفتم. با مشاهده محبت هواداران تراکتورسازی، احساس جوانی کردم و احساس کردم که دوباره می توانم فوتبال بازی کنم

تیمی شایسته هواداران می سازیم

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی با اشاره به بومی بودن چند تن از اعضای کادر فنی، جذب بازیکن بومی را خارج از برنامه اصلی خود دانست و گفت: مطمئنا هواداران تراکتورسازی و مسئولان باشگاه به دنبال داشتن تیمی قدرتمند و منسجم هستند و برنامه اصلی ما نیز این است که تیمی خوب در حد و اندازه‌های نام تراکتورسازی و شایسته این هواداران بسازیم و نتایج درخشانی کسب کنیم.

وی یادآور شد: البته من منکر جذب استعدادهای فوتبال آذربایجان نیستم و در صورت مشاهده بازیکنی از رده‌های پایه که بتواند در تیم بزرگسالان پیشرفت کند، حتما آن بازیکن را به تمرینات تیم بزرگسالان دعوت خواهم کرد.

تراکتوسازی بهتر می شود اگر حیدری را جذب کنیم

قلعه نویی در پایان ضمن خودداری از اظهارنظر در خصوص گفته‌های اخیر دختر مرحوم حجازی، در ارتباط با جذب خسرو حیدری نیز خاطر نشان ساخت: خسرو بازیکن خوبی است و من با او کار کرده‌ام و بهتر می شود اگر باشگاه او را جذب کند.

امیر قلعه نویی از امروز شنبه با حضور بر سر تمرین تیم تراکتورسازی، کار خود در تبریز را رسما آغاز می کند.

فرآوری: حسین محمدی

بخش ورزشی تبیان


منابع: مهر