تبیان، دستیار زندگی
حجت الاسلام و المسلمین محمد رضا حشمتی: مطالب ویژه نامه نمایشگاه قرآن متناسب با شعار نمایشگاه است.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

حجت الاسلام و المسلمین محمد رضا حشمتی:

مطالب ویژه نامه نمایشگاه قرآن متناسب با شعار نمایشگاه است

حجت الاسلام و المسلمین محمد رضا حشمتی: مطالب ویژه نامه نمایشگاه قرآن متناسب با شعار نمایشگاه است.

هومن بهلولی- روابط عمومی

حجت الاسلام و المسلمین محمد رضا حشمتی

به گزارش تبیان، رییس بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم گفت: مطالب ویژه نامه نمایشگاه قرآن متناسب با شعار نمایشگاه تعیین شده است و به نوعی فهمیدن و فهماندن را تداعی می کند.
حجت الاسلام و المسلمین محمد رضا حشمتی، رییس بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم با ابراز خرسندی از چاپ و انتشار ویژه نامه نمایشگاه قرآن با عنوان "روشنگر" افزود:تولد روزنامه قرآنی«روشنگر» همزمان با بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم رخ داده است. ما تولد این نشریه را در رمضان ١٣٤٧همزمان با نمایشگاه قرآن تبریکمی گوییم و حاضریم برای این نشریه جشن تولد بگیریم.
 
وی با بیان اینکه انتشار روزنامه قرآنی در غوغای افتتاحیه نمایشگاه قرآن بهترین نویدی بود که به مجموعه نمایشگاه قرآن داده شد، تصریح کرد: روزنامه قرآنی "روشنگر" به مدیر مسوولی "پاک آیین" بهترین نویدی بود که به ما داده شد.
 
حشمتی در پایان آرزوی توفیق برای دست اندرکاران روزنامه قرآنی "روشنگر" کرد و گفت: امید است "روشنگر" پس از نمایشگاه قرآن بتواند به عنوان یک روزنامه قرآنی به اهداف خود برسد.
 
بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم با شعار «به سوی فهم قرآن» از ٢٤ خرداد ماه تا ٨ تیر ماه مصادف با ٧ تا ٢٢ ماه مبارک رمضان به مدت ١٦ روز در مصلی بزرگ حضرت امام خمینی (ره) از ساعت ١٨ الی ٢٣:٣٠ برگزار می شود.