تبیان، دستیار زندگی
هر چقدر پانزدهمین نمایشگاه بین المللی قرآن به روز های پایانی خود نزدیک می شود، استقبال بیشتری از آن به عمل می آید...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

گزارش روز شانزدهم غرفه تبیان

گزارش روز شانزدهم غرفه تبیان

هر چقدر پانزدهمین نمایشگاه بین المللی قرآن به روز های پایانی خود نزدیک می شود، استقبال بیشتری از آن به عمل می آید.

به گزارش تبیان شانزدهمین روز نمایشگاه قرآن کریم مصادف با روز جمعه بود و به همین علت کار خود را بعد از برگزاری نماز جمعه آغاز کرد.نمایشگاه قرآن در شانزدهمین روز خود شاهد حضور پر رنگ بازدید کنندگان بود. بسیاری از بازدید کنندگان از نمایشگاه قرآن دقایقی را به تماشای غرفه تبیان اختصاص می دادند و از محصولات ارائه شده موسسه فرهنگی اطلاع رسانی تبیان نیز استقبال می کردند.

گزارش روز شانزدهم غرفه تبیان

انجمن فیلم موسسه تبیان جمعه پذیرای آقای مکبری کارشناس رسانه ای و مشاور اجتماعی شهر داری استان تهران بودند. این نشست با موضوع بازتاب تصویر قرآن در رسانه ها بر گزار شد. وی ضمن ارائه فیلمی مستند در این باره توضیحات بسیار جذاب و مفیدی را در راستای وضوع مورد بحث برای شرکت کنندگان در این نشست ارائه کرد. با توجه به استقبال بازدید کنندگان متن صحبت های ایشان در انجمن فیلم و سینما در اختیار علاقه مندان قرار خواهد گرفت.

گزارش روز شانزدهم غرفه تبیان

گفتنی است که تعداد 125 نفر در شانزدهمین روز نمایشگاه قران کریم به عضویت تبیان در آمدند.

پانزدهمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم رفته رفته به روز های پایانی خود نزدیک می شود و هر روز شمار بازدید کنندگان ار آن افزایش می یابد.موسسه فرهنگی اطلاع رسانی تبیان کوشیده است که با ارائه بهترین ها خرسندی شما بازدید کنندگان و کاربران گرامی را به وجود آورد.

روابط عمومی موسسه تبیان