تبیان، دستیار زندگی
امروز از شلوغی و ازدحام همیشگی بازدید کنندگان خبری نبود یا بهتر بگویم ، مثل روزهای گذشته نمایشگاه کتاب نبود. قسمت عضوگیری مثل همیشه فعال بود و تعداد زیادی از مراجعه کنندگان و بازدید کنندگان را به عضویت سایت درآورد که در نوع...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

گزارش روز پنجم نمایشگاه کتاب 85


امروز از شلوغی و ازدحام همیشگی بازدید کنندگان خبری نبود یا بهتر بگویم ، مثل روزهای گذشته نمایشگاه کتاب نبود.

قسمت عضوگیری مثل همیشه فعال بود و تعداد زیادی از مراجعه کنندگان و بازدید کنندگان را به عضویت سایت درآورد که در نوع خود قابل ملاحظه بود.

از وقایع زیبا و نادری که در این روز اتفاق افتاد حضوریکی از کاربران فعال سایت در غرفه بود که به قول خودش سایت تبیان در همه‌ زمینه‌ها بسیار کمکش کرده است و به همین مناسبت با دسته گلی به نشانه‌ی تشکر و قدردانی از دست اندرکاران تبیان وارد غرفه شده وآن را به مسوولین غرفه هدیه کردند .

واما از آنجایی که با هر خوشی تلخی هم هست یک اتفاق دیگر هم افتاد و آن حضور یکی از کاربران قدیمی تبیان بود که خیلی از تبیان ناراحت بود و گله داشت و می گفت 1 سال است که با سایت تبیان قهر کرده و به آن سری هم نزده است و درخواست ملاقات با برخی مسوولین تبیان را داشت.

امروز هم با اتفاقات تلخ و شیرین خود گذشت و ما فردا هم منتظر حضور شما در غرفه تبیان هستیم .چه با دسته گل و روی باز ،چه با گله و انتقاد.