ساعت 15 امروز شنبه دکتر محسن رضایی، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با حضور در موسسه فرهنگی و اطلاع رسانی تبیان، از نزدیک با فعالیتها و اهداف این موسسه آشنا شد و سپس در جمع مدیران و کارکنان موسسه به سؤالات کاربران اینترنتی این سا...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

بازدید دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام از مؤسسه تبیان

ساعت 15 امروز شنبه دکتر محسن رضایی، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با حضور در موسسه فرهنگی و اطلاع رسانی تبیان، از نزدیک با فعالیتها و اهداف این موسسه آشنا شد و سپس در جمع مدیران و کارکنان موسسه به سؤالات کاربران اینترنتی این سایت پاسخ داد.

محسن رضایی در بدو ورود در دفتر مدیرعامل تبیان دکتر علیرضا طالب پور، مورد استقبال قرار گرفت و سپس با تشریح اهداف و چگونگی تشکیل تبیان آشنا شد.

در ادامه وی به بازدید از طبقات و قسمتهای مختلف تبیان از جمله بخش معاونت اطلاع رسانی سایت که شامل بخشهای محتوایی و اجرایی می شد ، پرداخت .پس از آن از بخش مدرسه اینترنتی بازدید به عمل آورد و

در ادامه از سوی مدیران و مسئولان بخش معاونت اینترنت و شبکه در خصوص پروژه IDC و دفتر پژوهش توضیحاتی ارائه گردید و در انتها از قسمت مالتی مدیا دیدن کرد.

دبیر مجمع تشخص مصلحت نظام در پایان دیدار از موسسه تبیان حضور در جلسه مدیران ضمن بیان دیدگاهها و اهداف خود تبیان را ابزار نهضت و فرهنگی نامید که برای بازیابی هویت ملی و برطرف کردن تردید فرهنگی جوانان از دل جامعه و با هدایت و نظارت سازمان تبلیغات اسلامی بنا شده است.

وی در پایان جلسه به سؤالات مطروحه از سوی کاربران اینترنتی سایت پاسخ گفت.

روابط عمومی سایت تبیان

گزارش تصویری از بازدید دکتر محسن رضایی از تبیان (1) 

گزارش تصویری از بازدید دکتر محسن رضایی از تبیان (2) 

گزارش تصویری از بازدید دکتر محسن رضایی از تبیان (3)