تبیان، دستیار زندگی
مهدی چمران رئیس شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به موضوع نرخ کرایه تاکسی های هیبریدی اظهار داشت: بر اساس نرخ مصوب شده شورای شهر همه تاکسی داران باید از این نرخ تبعیت کنند.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

تاکسی داران فرودگاه ها از نرخ مصوب در شورا تبعیت کنند

تاکسیرانی مبلغ کرایه ها را به شورا ارسال کند

مهدی چمران

مهدی چمران رئیس شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به موضوع نرخ کرایه  تاکسی‌های هیبریدی اظهار داشت: بر اساس نرخ مصوب شده شورای شهر همه تاکسی داران باید از این نرخ تبعیت کنند.

وی با بیان اینکه در خصوص نرخ تاکسی‌های هیبریدی سازمان تاکسی رانی ورود پیدا کرده است، افزود: تاکسی داران فرودگاه امام خمینی(ره) و فرودگاه مهرآباد بر این عقیده‌اند که ما خارج از شهر هستیم، بنابراین نرخ‌های مصوب شده را رعایت نمی کنیم.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران با تاکید بر اینکه بارها در خصوص این موضوع بحث‌هایی مطرح کرده‌ایم، گفت: تاکسی داران که تحت نظر وزارت راه و شهر سازی هستند به دلیل اینکه وارد شهر می‌شوند باید از نرخ‌های مصوب شده تبعیت کنند.

چمران با بیان اینکه بارها در روزنامه‌ها دیده‌ام که تاکسیرانان اعلام می‌کنند که در شهر با تاکسی هیبریدی 50 هزار تومان کرایه دریافت می‌کنند، به همین دلیل در خصوص این موضوع از سازمان تاکسیرانی درخواست کردم که گزارشی به شورا ارائه دهد.

وی اضافه کرد: بدون تردید اگر شاهد تخلفی باشیم به آن ورود پیدا می‌کنیم، چرا که تاکسی داران در داخل شهر تردد می‌کنند و باید از نرخ‌های به تصویب رسیده تبعیت کنند.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: در دولت گذشته با وزیر راه و شهرسازی در خصوص این موضوع توافقاتی انجام شد، به همین دلیل به دنبال آن هستیم که با وزیر راه و شهر سازی این دولت هم در خصوص نرخ تاکسی‌های فرودگاه مهرآباد و امام خمینی(ره) توافقاتی انجام دهم.

منبع: خبرگزاری باشگاه خبرنگاران | آخرین اخبار ایران و جهان

این مطلب صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر شده و محتوای آن لزوما مورد تایید تبیان نیست .