تبیان، دستیار زندگی
رضا تقی پور سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران :این طرح امروز در ۳۰۹ جلسه غیرعلنی شورای شهر بررسی شد و مخالف و موافقان آن در خصوص آن نظراتی ارائه دادند.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

طرح نصب درهای بازشو محافظ سکوی مترو

رضا تقی پور سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران :این طرح امروز در ۳۰۹ جلسه غیرعلنی شورای شهر بررسی شد و مخالف و موافقان آن در خصوص آن نظراتی ارائه دادند.

بخش اجتماعی تبیان

مترو

رضا تقی پور سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به طرح نصب درهای بازشو محافظ سکوی مترو در ایستگاه های پر ازدحام که یک فوریت آن در سیصد و مین جلسه شورای شهر به تصویب رسیده بود، اظهار داشت:  این طرح امروز در ۳۰۹ جلسه غیرعلنی شورای شهر بررسی شد و مخالف و موافقان آن در خصوص آن نظراتی ارائه دادند.

وی افزود: کمیسیون حمل و نقل و عمران شورای اسلامی شهر تهران در خصوص این طرح گزارشی ارائه کرد و در نهایت بعد از بررسی قرار شد با توجه به شرایط موجود، شهرداری تهران طی یک ماه آینده طرح و نقشه ایستگاه های پر ازدحام را به همراه اعتبار مورد نیاز به شورا پیشنهاد دهد.

تقی پور اضافه کرد: این طرح به صورت پایلوت و محدود برای ایستگاه های پیشنهادی اجرایی می شود.

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران ادامه داد:  بعد از اجرای پایلوت این طرح، قرار است نسبت به انتخاب تکنولوژی و نوع کار با تأکید به فناوری های داخلی اقداماتی صورت گیرد.

وی با اشاره به دستور تشکیل کمیته ارتقاء امنیت عمومی و اجتماعی شهر تهران،  تصریح کرد: یک فوریت این طرح در ۲۷۷ جلسه شورا به تصویب رسیده بود اما در این جلسه پس از بحث و بررسی های زیاد اعضا نظرات خود را در خصوص آن ارائه دادند.


تقی پور ادامه داد:  قرار است شهرداری تهران و نیروی انتظامی به صورت مشترک پیشنهاداتی در خصوص این طرح و چگونگی تشکیل آن ارائه دهند.

وی اضافه کرد: شهرداری و نیروی انتظامی با توجه به تأکید استفاده از نیروهای مردمی محلات باید پیشنهاد خود را در خصوص این مأموریت ارائه دهند.

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران گفت: بعد از تکمیل طرح در خصوص آن تصمیم گرفته خواهد شد.

وی گفت: به دلیل کمبود وقت نتوانستیم لایحه مجوز تأسیس سازمان گردشگری شهرداری تهران و لایحه چگونگی و نحوه تخصیص عوارض حاصله از اجرای مصوبه اصلاحیه اخذ عوارض حفظ و گسترش فضای سبز شهر تهران بررسی نشد.

این مطلب صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر شده و محتوای آن لزوما مورد تایید تبیان نیست .