تبیان، دستیار زندگی
مدیرعامل فروشگاه های شهروند از برگزاری جشنواره ویژه شب یلدا با تخفیفات استثنایی در فروشگاه های زنجیره ای شهروند خبر داد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

عرضه 400 قلم کالا با تخفیفات 10 تا 60 درصد به مناسبت شب یلدا

مدیرعامل فروشگاه های شهروند از برگزاری جشنواره ویژه شب یلدا با تخفیفات استثنایی در فروشگاه های زنجیره ای شهروند خبر داد.

بخش اجتماعی تبیان

عرضه 400 قلم کالا با تخفیفات 10تا 60 درصد به مناسبت شب یلدا

به گزارش تبیان از تهران سما ، سید اكبر علوی با بیان این كه فروش ویژه شب یلدا در فروشگاه های شهروند همزمان با فرا رسیدن فصل زمستان آغاز می شود، گفت: جشنواره ویژه شب یلدا با تخفیفات استثنایی در فروشگاه های زنجیره ای شهروند برگزار می شود.
مدیر عامل فروشگاه های زنجیره ای شهروند افزود: فروش ویژه شهروند به مناسبت شب یلدا از روز سه شنبه 23 آذر ماه آغاز شده که در آن بیش از 400 قلم کالا با تخفیفات 10 تا 60 درصدی عرضه خواهد شد.
وی با بیان این که فروشگاه های شهروند همچون سال های گذشته در شب یلدا آذین بندی شده و در تمامی فروشگاه ها سفره شب یلدا چیده می شود، اظهار كرد: بیش از 400 قلم کالا شامل خشکبار، تنقلات و آجیل با تخفیفات استثنایی در فروشگاه های شهروند عرضه می شود و نیز در شب یلدای سال جاری هندوانه و انار نیز با قیمت بسیار مناسب در فروشگاه های شهروند به فروش می رسد.
علوی درباره تخفیفات شهروند برای کالاهای اساسی نیز تصریح كرد: این تخفیفات در تمامی ایام سال برقرار است و شهروندان می توانند همواره از این تخفیفات بهره مند شوند.
این مقام مسئول با اعلام این كه به صورت مستمر از طریق سایت شهروند این تخفیفات اطلاع رسانی می شود، خاطر نشان كرد: جشنواره پوشاک نیز در فروشگاه خانی آباد ، از تاریخ 25 آذر تا 4 دیماه برگزار می شود که پوشاک زنانه ، مردانه و بچه گانه با تخفیفات تا 60 % به مشتریان عرضه خواهد شد.


منبع: تهران سما