تبیان، دستیار زندگی
مختاباد با اشاره به شکایت از سایت معماری نیوز گفت: شکایت از سایت معماری نیوز در شان شورا و شهرداری نبود. مملکت قانون دارد و اگر قرار است این مطلب پیگیری شود اجازه دهید خود قانون آن را پیگیری کند.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

دست به دست هم دهیم تا اعتبار شورا خدشه دار نشود

مختاباد

مختاباد با اشاره به شکایت از سایت معماری نیوز گفت: شکایت از سایت معماری نیوز در شان شورا و شهرداری نبود. مملکت قانون دارد و اگر قرار است این مطلب پیگیری شود اجازه دهید خود قانون آن را پیگیری کند.

عضو کمیسیون فرهنگی شورای شهر تهران در تذکر دوم خود با موضوع نمایشگاه عطر سیب گفت: نهضت حسینی با ورود مردم ادامه می یابد و مردم هستند که همیشه این نهضت را در حد اعلای خود برپا داشته اند.

وی با اشاره به سخنی از مقام معظم رهبری گفت: رهبری فرمودند جنگ را مردم اداره کردند و مردم پای کار بودند این موضوع در مورد نهضت حسینی هم صدق می کند.

این عضو کمیسیون فرهنگی شورای شهر تهران همچنین با انتقاد از معاون جدید فرهنگی اجتماعی شهرداری گفت: آقای عبداللهی از روزی که روی کار آمد حتی یک بار به کمیسیون ما نیامده حتی انتصاب ایشان و دعوت شان به صورت پیامکی به ما اطلاع داده شد.

در ادامه تقی پور سخنگوی شورای شهر تهران گفت: از برخی دوستان تعجب می کنم که اینگونه در قبال آبروی شورا سهل می گیرند.

وی افزود: برخی اعضای شورا با سایت هایی مانند معماری نیوز همکاری کردند آنها بدانند اگر بخواهیم آبروی آنها را ببریم آبرویی برای آنها باقی نمی ماند.

سخنگوی شورای شهر تهران تاکید کرد: این آدم ها جنایاتی کردند که در سابقه شورا بی سابقه است.

مرتضی طلایی که ریاست شورا را بر عهده داشت گفت: اتفاقی که افتاد ناگوار بود و باید همه دست به دست هم دهیم تا به اعتبار و جایگاه شورا خدشه وارد نشود.

وی تاکید کرد: با این فضاسازی ها اعتبار شورا نزد افکار  عمومی آسیب می بیند و اگر این اتفاق بیفتد پیام های بسیار بدی خواهد داشت.

همچنین ولی‌الله شجاع‌پوریان در صحن شورای شهر تهران در تذکری گفت: تذکر ابتدایی من درباره جلسات روز یکشنبه است و من هنوز نمی‌دانم این جلسات علنی است یا غیرعلنی.

وی افزود: این موضوع را از آقای چمران هم پیگیری کردم و ایشان گفت جلسات علنی است اما بدون حضور خبرنگار، اما سؤال این است که اگر علنی است، چرا خبرنگاران حضور ندارند؟

شجاع‌پوریان تصریح کرد: با وجود نبود خبرنگاران، می‌بینیم که اطلاعات این جلسه در حین برگزاری جلسه توسط سایت‌های خبری روی گوشی ما پیامک می‌شود؛ با این شیوه به نظرم بهتر است با حضور خبرنگاران برگزار شود.

عضو کمیسیون نظارت و حقوقی شورای شهر تهران در ادامه با اشاره به صحبت‌های سخنگوی شورای شهر تهران گفت: هیچ‌کس از سایتی که بی‌اخلاقی کرده، حمایت و دفاع نمی‌کند. اما نکته این است که نباید در این زمینه سیاست دوگانه داشته باشیم.

وی ادامه داد: چندی پیش یکی از سایت‌ها به خانم ابتکار توهین کرد. ما می‌گوییم نباید برخورد دوگانه صورت بگیرد؛ آیا آن سایت هم بسته شد؟

سخنگوی شورای شهر تهران در ادامه گفت: در جلسه شورا آقای دکتر حافظی دیدگاهش را درباره واگذاری‌های شهرداری بیان کرد. صحبت ایشان این نیست که آنهایی که این واگذاری‌ها رأی دادند، خائن هستند؛ صحبت‌های ایشان صرفاً نظر شخصی است که هرکس می‌تواند در صحن شورا آن را ارائه دهد.

در این جلسه همچنین عباس جدیدی در صحن شورای شهر تهران گفت: اگر سردبیر معمار نیوز در بند قوه‌قضائیه است، بخشی از آن حاصل عملکرد و مقابله اعضا با هم بود.

وی افزود: در هفته‌های گذشته نسبت‌های ناروایی را به من دادند و من هم می‌توانستم شکایت کنم اما شکایت نکردم؛ ما قهرمانیم، زندانی آزاد می‌کنیم، رضایت می‌گیریم، بچه یتیم نگه می‌داریم، لذا شکایتی نیستیم.

جدیدی با بیان اینکه ما با دربند کردن افراد مخالف هستیم، گفت: باید از امام حسین (ع) و حادثه عاشورا درس بگیریم؛ توقع این است که این مسائل با عذرخواهی حل شود و این پیام امام حسین (ع) به دنیا بود.

در ادامه مرتضی طلایی نایب رئیس شورای اسلامی شهر که ریاست شورای شهر را بر عهده داشت، گفت: نه شهرداری و نه شورای اسلامی شهر از هیچ رسانه‌ای شکایت نکرده‌اند، درواقع این شکایت از سوی افراد حقیقی طرح شده است.



منبع: خبرگزاری مهر

این مطلب صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر شده و محتوای آن لزوما مورد تایید تبیان نیست .