تبیان، دستیار زندگی
نشست «زن و فضای مجازی» با مشارکت مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران و معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری برگزار می شود.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

نشست «زن و فضای مجازی» برگزار می‌شود

نشست زن و فضای مجازی

به گزارش خبرگزاری مهر، مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران با هدف ارائه پژوهش‌های انجام شده توسط پژوهشگران جوان، سلسله نشست‌های «لحن آبی خرد» را برگزار می‌کند که ۲ نشست اول لحن آبی خرد تحت عناوین «پیدا و پنهان فضای مجازی» و «تکنولوژی‌های نوین ارتباطی و سبک زندگی» برگزار شده است. نتایج پژوهش‌های ارائه شده در دو نشست اول تایید کننده نفوذ و تاثیر روزافزون فضای مجازی بر سبک زندگی افراد است.

براساس این گزارش، زنان ایرانی جمعیت قابل توجهی از کاربران فضای مجازی در کشور را تشکیل می‌دهند و این مساله اهمیت نحوه استفاده، تاثیرها و پیامدهای مثبت و منفی فضای مجازی در مورد زنان را دوچندان می کند. از این روی مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران در نظر دارد با همکاری معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری، سومین نشست از سری نشست‌های لحن آبی خرد را تحت عنوان «زنان و فضای مجازی» در مهرماه ۱۳۹۵ برگزار کند.

دانشجویان و دانش آموختگان مقطع کارشناسی ارشد و دکتری می‌توانند با ارسال چکیده ۳۰۰ کلمه‌ای پایان نامه، پژوهش‌های دانشجویی و نگارش مقاله پژوهشی در چهار محور زیر، در این نشست شرکت کنند.
-  سنجش کمی و کیفی حضور زنان در فضای مجازی
-  زنان؛ آسیب‌ها و فرصت‌های فضای مجازی
-  بازنمایی و بازتعریف «زن» در فضای مجازی
- دختران نوجوان و فضای مجازی



خبرگزاری مهر

این مطلب صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر شده و محتوای آن لزوما مورد تایید تبیان نیست .