تبیان، دستیار زندگی
در شرایطی که عنوان ورزش همه را یاد تحرک می اندازد، باشگاهی ورزشی مدعی شده که باشگاه بدون تحرک است.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

ورزش، بدون تحرک

در شرایطی که عنوان ورزش همه را یاد تحرک می اندازد، باشگاهی ورزشی مدعی شده که باشگاه بدون تحرک است.

بخش اجتماعی تبیان
باشگاه بدنسازی

باشگاه های ورزشی طی سال های اخیر مخاطبان زیادی داشته اند. عده ای با سودای لاغری در این باشگاه ها حاضر و برخی هم با هدف فرم دهی به عضلات بدنشان در باشگاه ثبت نام می کنند.
به مصائب باشگاه های ورزشی هم که طی سال های اخیر بارها و بارها اشاره شده و توصیه هایی نیز در این رابطه به افرادی که خواستار حضور در باشگاه ها هستند ارائه شده است.

افراد برای ثبت نام در باشگاه های ورزشی با شعارهای متفاوتی رو به رو می شوند.

از شعارهایی پیرامون تناسب اندام تا لاغری در مدت زمان اندک بدون مصرف دارو، همه مباحثی هستند که باشگاه ها برای جذب مشتری از آن استفاده می کنند اما به تازگی یک باشگاه ورزشی مدعی شده که افراد ثبت نام کننده می توانند بدون «تحرک» لاغر شوند.

از شعارهایی پیرامون تناسب اندام تا لاغری در مدت زمان اندک بدون مصرف دارو، همه مباحثی هستند که باشگاه ها برای جذب مشتری از آن استفاده می کنند اما به تازگی یک باشگاه ورزشی مدعی شده که افراد ثبت نام کننده می توانند بدون «تحرک» لاغر شوند

طراحان این روش مدعی شده اند که با به کارگیری از میکروتکنولوژی پیشرفته به طور الکترونیکی، امواج انرژی ساتع شده در بدن را شبیه سازی کرده و از آنها در راستای موزون سازی بدن استفاده می کنند. همچنین سیستم گردش خون، پوست، ماهیچه ها، بافت های رابء چربی های زیر پوست و لایه های چربی در این روش درگیر و تحریک می شوند.

در زندگی پر مشغله امروز برای افراد دشوار است که وقت زیادی را به ورزش اختصاص دهند و شاید این دلیلی باشد برای ادعای روش های نوین در عرصه ورزش که طی مدت زمان اخیر شاهد آن بوده ایم.

برای پی بردن به جزئیات روش های مورد استفاده در باشگاه ورزشی که مدعی است افراد بدون تحرک هم می توانند ورزش کنند، با مدیر این باشگاه تماس گرفتیم.

مدیر این باشگاه ورزشی، توضیحاتی را در رابطه با چگونگی لاغری و تناسب افراد در این باشگاه و همچنین هزینه های دریافتی از علاقه مندان مطرح کرده است.

وی در خصوص شبیه سازی صورت گرفته شده به روی عضلات بدن در این باشگاه می گوید: در این باشگاه از شبیه ساز ورزشی استفاده می شود. شبیه سازها به روی عضلات و برخی اندام بدن نصب می شوند و پیش از نصب از مشتریان پرسیده می شود قصد لاغر کردن اندام های خود را دارند و یا فرم دهی؟، پس از آن اقدامات اولیه آغاز می شود.

در این باشگاه از شبیه ساز ورزشی استفاده می شود. شبیه سازها به روی عضلات و برخی اندام بدن نصب می شوند و پیش از نصب از مشتریان پرسیده می شود قصد لاغر کردن اندام های خود را دارند و یا فرم دهی؟، پس از آن اقدامات اولیه آغاز می شود

مدیر این باشگاه ورزشی که ادعا می کند شعبات متعددی نیز در سطح شهر تهران دارد در خصوص میزان زمان حضور افراد در این باشگاه ورزشی می گوید: ثبت نام کنندگان به صورت یک روز در میان و به مدت 45 دقیقه باید در باشگاه حاضر شوند. لازم نیست که آنها در زمان حضورشان تحرک خاصی داشته باشند و می توانند آن زمان به نوعی استراحت کنند.

وی در پاسخ به این پرسش که هزینه شرکت در جلسات باشگاه ورزشی بدون تحرکت چه میزان است؟، می گوید: افراد برای حضور در هر دوره باید هزینه شرکت در 12 جلسه را پرداخت کنند. قیمت ثبت نام در این کلاس ها 562 هزار تومان بوده که اکنون با تخفیف 421 هزار تومان شده است.

مدیر این باشگاه همچنین مدعی می شود که دستگاه های در نظر گرفته شده برای لاغری افراد سبب تحولات چشمگیر در بدن آنها شده و سلامت آنها را نیز به خطر نمی اندازد.

این طور به نظر می رسد که در کنار داروهای لاغری، داروهای چاقی و داروهایی که برای تقویت عضله به افراد در باشگاه ها توصیه می شود باید شاهد نمونه های جدید ورزش کردن نیز باشیم.

بدون شک شنیدن اصطلاح ورزش، همه را به یاد تحرک می اندازد و باید دید چه طور می شود بدون تحرک ورزش کرد.


منبع: خبرگزاری میزان