تبیان، دستیار زندگی
جانشین رئیس پلیس راهور تهران گفت: تیم های تست معاینه فنی همچنان در سطح شهر مشغول فعالیت هستند.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

روزهای پایانی سال و تشدید کنترل پلیس


جانشین رئیس پلیس راهور تهران گفت: تیم های تست معاینه فنی همچنان در سطح شهر مشغول فعالیت هستند.

مدیرعامل ستاد مرکزی معاینه فنی خودروهای تهران گفت: درحال حاضر40 درصد مراکز ما خالی است و رانندگان به موقع برای معاینه فنی خودرو مراجعه نمی کنند.

پلیس

سرهنگ جمال بذرافشان اظهار داشت: همزمان با روزهای پایانی سال و تشدید کنترل پلیس بر خودروهای بدون معاینه فنی حضور رانندگان برای معاینه فنی خودروها در روزهای پایانی سال چندین برابر شده و همین مسئله موجب اتلاف وقت شهروندان در صف های طولانی می شود. با توجه به اینکه داشتن معاینه فنی برای سفرهای نوروزی الزامی است به رانندگان توصیه می کنیم گرفتن معاینه فنی را به زورهای آخر سال موکول نکنند.

صدرالدین علیپور درمراسم بازدید پلیس راه از مرکز معاینه فنی خودرو با بیان این که همه مراکز از ساعات اولیه صبح تا پایان وقت اداری فعال هستند گفت: جمعه ها نیز مرکز بیهقی به شهروندان خدمات ارایه می کند.

سرهنگ جمال بذرافشان افزود: تیم های معاینه فنی در سراسر تهران حضور دارند و به صورت رندمی خودروها را تست می کنند. این درحالی است که با خودروهای دودزا اعم از خودروهای دولتی و شخصی برخورد می شود. خودروهای فاقد معاینه فنی و دودزا علاوه بر اعمال قانون با اخذ تعهد به مراکز معاینه فنی معرفی می شوند.

با توجه به اینکه داشتن معاینه فنی برای سفرهای نوروزی الزامی است به رانندگان توصیه می کنیم گرفتن معاینه فنی را به زورهای آخر سال موکول نکنند

جانشین رئیس پلیس راهور تهران با اعلام اینکه خودروهای دودزا اجازه تردد ندارند تاکید کرد: برنامه های خوبی برای کاهش آلودگی هوا درنظر گرفته شده است که برخورد با خودروهای دودزا یکی از این برنامه ها است.

بخش اجتماعی تبیان


منبع : تابناک