تبیان، دستیار زندگی
به دنبال رفت و آمدهای تجاری گروه های مختلف بعد از اعلام توافق، کشورهای اروپایی برای همکاری با ایران همچنان از یکدیگر سبقت می گیرند.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

هیات اسپانیایی به ایران می‌آید


به‌دنبال رفت‌و‌آمدهای تجاری گروه‌های مختلف بعد از اعلام توافق، کشورهای اروپایی برای همکاری با ایران همچنان از یکدیگر سبقت می‌گیرند.

هیات اسپانیایی به ایران می‌آید

به‌دنبال رفت‌و‌آمدهای تجاری گروه‌های مختلف بعد از اعلام توافق، کشورهای اروپایی برای همکاری با ایران همچنان از یکدیگر سبقت می‌گیرند. گروه‌های تجاری که پس از توافق وین وارد ایران شده‌اند، تفاوتی عمده با سایر رفت‌و‌آمدها دارند. در راس هریک از هیات‌های اروپایی، ‌حداقل یک وزیر از آن کشور حضور دارد. جدیدترین اخبار نیز حاکی از ورود هیات تجاری اسپانیا به همراه سه وزیر است.

بر اساس اعلام سفارت اسپانیا در تهران، یک هیات تجاری متشکل از 40 شرکت عالی‌رتبه اسپانیایی به سرپرستی وزرای «امورخارجه»، «زیرساخت و صنعت»، «انرژی و توریسم» این کشور از تاریخ 15 تا 17 شهریورماه به ایران سفر خواهند کرد.

چندی پیش نیز رئیس اتاق بازرگانی ایران با سفیر اسپانیا دیدار کرد که در این دیدار، «پدروآنتونیو» سفیر اسپانیا از محسن جلال‌پور خواست تا زمینه ملاقات‌های رو در رو را میان تجار دو کشور فراهم کند.

بخش سیاست تبیان

منبع : دنیای اقتصاد