تبیان، دستیار زندگی
در ویدئوی جدید منتشر شده توسط داعش، یک کودک به نام ابو البراء التونسی مدعی می شود جنگ با کردهای کافر هنوز آغاز نشده است.!!
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

کودکان جنایتکار داعش+تصاویر

در ویدئوی جدید منتشر شده توسط داعش، یک کودک به نام "ابو البراء التونسی" مدعی می شود "جنگ با کردهای کافر هنوز آغاز نشده است".!!

بخش سیاست تبیان

جنگ، جنگ داعش، کردها، وهابیت، داعش، اخبار داعش، جنایات داعش، کودکان داعش، ویدئو، کافر، رهبر داعش

داعش، تصاویر و صحنه های جدیدی را از اعدام چند نفر به دست عناصر کودک، نوجوان و سالخورد   این گروه تروریستی منتشر کرد. این ویدیو از سوی دفتر رسانه ای موسوم به "ولایت رقه"  منتشر شده است.
در یکی از صحنه های این ویدیو 5 تن از مخالفان، به دست نوجوانان داعشی اعدام می شوند. اما در صحن   دیگر، 6 تن از عناصر مسلح کرد، به دست کودکان داعشی کشته می شوند. همه این کودکان داعشی غیر سوری هستند.

داعش ساخته و پرداخته سرویس های اطلاعاتی و جاسوسی آمریکایی و اسرائیلی است و تفکرات آن برخاسته از وهابیت است.

سایت "عربی 21" خاطرنشان کرد که یک کودک به نام "ابو البراء التونسی" در این ویدیو مدعی می شود "جنگ با کردهای کافر هنوز آغاز نشده است".!!
تابعیت این کودکان داعشی بر اساس نام های اعلام شده آنان در این ویدیو، تونسی، مصری، انگلیسی و ازبکستانی است. اما در یکی دیگر از صحنه های این ویدیو، 4 نفر از نیروهای نظامی سوری به دست عناصر سالخورد داعش اعدام می شوند. این اعدام ها به وسیله چاقو و گلوله انجام شد، و همه زندانیان لباس نارنجی پوشیده بودند.

جنگ، جنگ داعش، کردها، وهابیت، داعش، اخبار داعش، جنایات داعش، کودکان داعش، ویدئو، کافر، رهبر داعش

اعدام  5 تن توسط کودکان آموزش دیده داعش

گروه تروریستی داعش همواره از کودکان در ویدیوهای تبلیغاتی و سربریدن اسیران خود استفاده کرده و می گوید آنها را به عنوان نسل بعدی جنگجویان خود آماده می کند.
داعش ساخته و پرداخته سرویس های اطلاعاتی و جاسوسی آمریکایی و اسرائیلی است و تفکرات آن برخاسته از وهابیت است؛ "ابوبکر بغدادی" سرکرده اصلی گروه تروریستی داعش در دوران حضور اشغالگران آمریکایی در عراق، در زندان بوکا در اختیار آمریکایی ها بود. با ایجاد این گروه شمار قابل توجهی از افراطی ها از کشورهای مختلف حتی آمریکا و کشورهای اروپایی، در سایه سکوت مقامات آن کشورها و با همکاری سرویس های اطلاعاتی غربی و همپیمانان آنها در منطقه به راحتی توانستند به این گروه تروریستی ملحق شوند. اما اکنون بازگشت این تروریست ها به یکی از بزرگترین مشکلات کشورهای غربی تبدیل شده است.


منبع : شبکه العالم