تبیان، دستیار زندگی
آسوشیتدپرس : یک پزشک مسلمان صبح امروز در راه مسجد مورد حمله سه مرد مسلح نقابدار ترور شد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

ترور به سَبک تگزاس!

آسوشیتدپرس : "یک پزشک مسلمان صبح امروز در راه مسجد مورد حمله سه مرد مسلح نقابدار ترور شد."

بخش سیاست تبیان

تگزاس ، آمریکا ، ایالات متحده ، ترور ، تروریست ، مسجد ، اسلام ، مسلمان ، خبرگزاری ، خبر فوری ، اخبار

یک پزشک مسلمان صبح امروز(دوشنبه) در راه مسجد مورد حمله سه مرد مسلح قرار گرفت. بر اساس گزارش آسوشیتدپرس، شاهدان عینی در این رابطه گفته اند که این سه نفر خارج از مسجد «مدرسه اسلامی» در شهر «هوستون» ایالت تگزاس آمریکا منتظر آمدن این پزشک مسلمان بودند. این مرد مسلمان که برای خواندن نماز صبح در راه مسجد بود با چاقو و گلوله هدف قرار گرفت.
«محمد عمادالدین»، سخنگوی این مسجد به بخش خبری رسانه های محلی گفت که قربانی یک پزشک بود که برای اقامه نماز صبه به جماعت به مسجد مراجعه کرده بود. به گفته شاهدان، قربانی توسط سه مرد نقاب دار مورد حمله قرار گرفت و ضاربین بعد از حمله از صحنه متواری شدند.

نفرت پراکنی و سخنان رهبران ایالات متحده در رابطه با مسلمانان و فعالیت گروه های ضداسلام در آمریکا یکی از دلایل عمده این حملات است.

عمادالدین در رابطه با این حادثه ابراز نگرانی و تاسف کرد و گفت که طی هفته اخیر این بار سومی است که مسلمانان «هوستون» هدف حملات اینچنینی قرار می گیرند؛ اینجا مکانی مقدس و عمومی است که پیر و جوان و کودک در آن حضور می یابند. به گفته پلیس شهر «هوستون»، این پزشک مسلمان که با دو گلوله و  چند ضربه چاقو از نواحی مختلف بدنش مجروح شده است و در حال حاضر در بخش ICU بیمارستان این شهر حضور دارد اما با توجه به میزان و شدت جراحات وارده بعید است زنده بماند.
تاکنون هیچ گروهی مسئولیت این حملات را بر عهده نگرفته و انگیزه مهاجمان از این حملات مشخص نیست. این واقعه در حالی رخ می دهد که روز گذشته یک مرد مسلمان دیگر در خارج از مسجد فلوریدا مورد ضرب و شتم قرار گرفت.
نفرت پراکنی و سخنان رهبران ایالات متحده در رابطه با مسلمانان و فعالیت گروه های ضداسلام در آمریکا یکی از دلایل عمده این حملات است.


منبع : مشرق نیوز