تبیان، دستیار زندگی
یکی از بحث های مهمی که دونالد ترامپ گفته است این است که آمریکا باید خود را از بسیاری از اتفاقات در جهان کنار بکشد و نخست . . .
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

اختلاف حاد برسر توافق هسته ای

یکی از بحث های مهمی که دونالد ترامپ گفته است این است که آمریکا باید خود را از بسیاری از اتفاقات در جهان کنار بکشد و نخست . . .

بخش سیاست تبیان

توافق هسته ای ، انتخابات ، آمریکا ، آخرین اخبار ، ترامپ ، مذاکرات ، شبکه ، وزیر امور خارجه ، ظریف

به گزارش تبیان به نقل از گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ مارکو روبیو در گفتگو با شبکه سی بی اس گفت: یکی از بحث های مهمی که دونالد ترامپ گفته است این است که آمریکا باید خود را از بسیاری از اتفاقات در جهان کنار بکشد و نخست بر آمریکا تمرکز کند.

وی افزود: بخشی از حرف های وی در این زمینه درست است اما تمام حرف های وی درست نیست زیرا با توجه به مولفه هایی که امروز در جهان داریم، نمی توانیم خود را ازحوادث جهانی کنار بکشیم. ما  کشوری کوچک نیستیم بلکه به صورت مستقیم  و فوری از حوادث جهان تاثیر می پذیریم. ما می توانیم رشد زیادی به وجود آوریم و نیاز داریم با اقتصادها در سراسر جهان تعامل داشته باشیم.

مارکو روبیو در ادامه یادآور شد: من فکر می کنم این چالش سیاست گذاران است تا مشخص کنند که چگونه می توانیم از اقتصاد جدید استقبال کنیم. ما نمی توانیم اقتصاد قرن بیست و یکم را متوقف کنیم اما باید روشن سازیم که از آن سود می بریم و ضربه نمی خوریم.

نماینده جمهوری خواه فلوریدا در سنای آمریکا با اشاره به شکاف موجود در بین احزاب دموکرات و جمهوری خواه تاکید کرد: هیلاری کلینتون فردی است که از همه دستور کار دولت اوباما حمایت می کند. ما در توافق هسته ای با ایران که معتقدم روزی گریبان ما را خواهد گرفت اختلاف نظر داریم.

«مارکو روبیو،» سناتور جمهوری خواه آمریکا از ایالت «فلوریدا» و از مخالفان سرسخت توافق هسته ای چهارشنبه گذشته، اعلام کرد قصد دارد برای ناکام گذاشتن توافق هسته ای ایران به طور مجدد در انتخابات مجلس سنا شرکت کند.
منبع : خبرگزاری باشگاه خبرنگاران
این مطلب صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر شده و محتوای آن لزوما مورد تایید تبیان نیست .