تبیان، دستیار زندگی
تظاهرات در فرانسه در اعتراض به افزایش تعداد مهاجران
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

افزایش مهاجران فرانسه

در این درگیری ها 20 نفر بازداشت شدند و نیروهای پلیس برای متفرق کردن تظاهر کنندگان از گاز اشک آور استفاده کردند. یکی از ژنرال های سابقه فرانسه به نام "کریستین بیکمال" در میان دستگیر شدگان بود.

بخش سیاست تبیان

پرچم فرانسه

به گزارش تبیان به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان؛ دادگاه فرانسه دیروز عاملان حمله به اردوگاه های پناهندگان را محاکمه کرد. با افزایش تعداد مهاجران در فرانسه و تشدید نارضایتی مردم این کشور، در ماه های گذشته حملات زیادی به اردوگاه های پناهندگان صورت گرفته است.

مردم فرانسه  اردوگاه های پناهندگان را "جنگل" می خوانند و دیروز در اعتراض به محاکمه عاملان حمله،  تظاهرات اعتراض آمیزی در شهر کاله فرانسه بر پا کردند. تظاهر کنندگان از طرفداران جنبش "پگیدا" بودند. این درحالی بود که دولت فرانسه  مردم را از برپایی هر گونه تجمع اعتراض آمیز منع کرده بود.

این تظاهرات به  درگیری میان معترضان و نیروهای پلیس انجامید. در این درگیری ها 20 نفر بازداشت شدند و نیروهای پلیس برای متفرق کردن تظاهر کنندگان از گاز اشک آور استفاده کردند. یکی از ژنرال های سابقه فرانسه به نام "کریستین بیکمال" در میان دستگیر شدگان بود.

جنبش "پگیدا،" یا جنبش اروپایی های میهن پرست ضد اسلامی کردن مغرب زمین، در آلمان شکل گرفته و هدف آن مبارزه با اسلام گرایی در اروپا است.
منبع: باشگاه خبرنگاران
این مطلب صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر شده و محتوای آن لزوما مورد تایید تبیان نیست .