تبیان، دستیار زندگی
بشار اسد ضمن تقدیر از سربازان ارتش سوریه که در بیمارستان جسرالشغور محاصره بودند، تاکید کرد: مهمترین چیزی که ما به آن فکر می کنیم حمایت از سربازان ارتش و نیروهای دفاع مردمی است.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

توصیف "ارتش سوریه "از زبان بشار اسد


بشار اسد ضمن تقدیر از سربازان ارتش سوریه که در بیمارستان جسرالشغور محاصره بودند، تاکید کرد: مهمترین چیزی که ما به آن فکر می‌کنیم حمایت از سربازان ارتش و نیروهای دفاع مردمی است.

بشاراسد

شبکه خبری المیادین گزارش داد، بشار اسد، رئیس جمهوری سوریه در تماسی با فرمانده گروه "قهرمانان بیمارستان جسرالشغور" گفت: شما با قهرمانی‌هایتان نماینده تمامی سربازان ارتش سوریه هستید.

شما مقاومت کردید چرا که شکست و تسلیم شدن را نمی‌شناسید.

وی ضمن تقدیر از سربازان ارتش سوریه که در بیمارستان جسر الشغور واقع در ریف ادلب محاصره بودند، تاکید کرد: اعتماد و اطمینان سربازان به همرزمانشان در ارتش سوریه که برای شکستن محاصره آنها آمده بودند، بیانگر ماهیت این ارتش و اعتماد آن به نیروهای خود و قهرمانی‌های آنهاست.

بشار اسد تاکید کرد: مهمترین چیزی که ما همواره به آن فکر می‌کنیم و برای حفظ آن تلاش می‌کنیم حفظ جان سربازان ارتش سوریه و نیروهای دفاع مردمی بوده و خواهد بود.

وی فرمانده قهرمانان بیمارستان جسرالشغور را مورد خطاب قرار داده و گفت: شما با قهرمانی خود زیباترین پیروزی‌ها را رقم زدید و کمک شما به همرزمانتان که در میدان جنگ زخمی شده بودند به جهان نشان می‌دهد که اخلاق و اصول ارتش سوریه چه اخلاق و اصولی است.

بشار اسد برای شهدای بیمارستان جسرالشغور و تمامی شهدای ارتش سوریه و کسانی که از خاک این کشور دفاع می‌کنند آمرزش طلب کرد.

فرمانده قهرمانان بیمارستان جسرالشغور نیز از بشار اسد قدردانی کرد.

بخش سیاست تبیان

منبع : جهان نیوز