تبیان، دستیار زندگی
سندی دیگر از کسانی که داعش را پس می زنند اما دستشان در استین داعش است
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

پرچم‌های داعش کجا چاپ می‌شود؟


سندی دیگر از کسانی که داعش را پس می زنند اما دستشان در آستین داعش است. بیشتر مردم منطقه می دانند که نقش آل سعود و گسترش گروه های تکفیری در منطقه چگونه است، به نوعی رشد و توسعه گروه های تکفیری و تروریستی در گرو سعی و تلاش شاهزادگان آل سعود است.
فروش زنان داعش

روزنامه فرامنطقه ای "الحیات" در شماره روز گذشته خود با انتشار گزارشی در این باره فاش کرد که تمامی پرچم، تی شرت، و وسایل تبلیغاتی گروهک تروریستی – تکفیری «دولت اسرائیلی عراق و شام» موسوم به "داعش" در عربستان سعودی چاپ و تولید می شود!

این روزنامه در ادامه گزارش خود نوشت: عربستان سعودی به نوعی قصد دارد که افکار عمومی جهان را از ارتباط میان گروهک "داعش" و آل سعود منحرف کند اما آل سعود دیگر قادر به این کار نیست زیرا همگان واقعیت را می دانند!

"الحیات" در این گزارش همچنین نوشت: بیشتر مردم منطقه می دانند که نقش آل سعود و گسترش گروه های تکفیری در منطقه چگونه است، به نوعی رشد و توسعه گروه های تکفیری و تروریستی در گرو سعی و تلاش شاهزادگان آل سعود است.

روزنامه الحیات در پایان نوشت: دیگر نمی توان افکار عمومی را نسبت به آل سعود تغییر داد.

روزنامه الحیات در خبری دیگر نوشت: نیروهای گشتی منطقه الشرقیه عربستان پس از مشاهده خودرویی با نماد داعش، یک خانواده عربی یکی از کشورهای خلیج [فارس] را مورد بازجویی قرار دادند و این بازجویی چند ساعت به طول انجامید و پس از آن نیروهای گشتی، بعد از زدودن نماد داعش از روی خودرو، به آنان اجازه عبور از گمرک عربستان و بازگشت به کشورشان را صادر کردند.

عربستان سعودی به نوعی قصد دارد که افکار عمومی جهان را از ارتباط میان گروهک "داعش" و آل سعود منحرف کند اما آل سعود دیگر قادر به این کار نیست زیرا همگان واقعیت را می دانند!

داعش یک خبرنگار آمریکایی را ذبح کرد

گروه تروریستی «داعش» با انتشار ویدئویی مدعی شد که خبرنگار آمریکایی را که از دو سال قبل در سوریه ربوده شده بود، سر بریده است.

فرآوری: امیر رضوانی

بخش سیاست تبیان


منابع : دانا/ مشرق

مطالب مرتبط:

7 زن خطرناک داعش را بشناسید

جهاد نکاح اینبار در اندونزی!

ناگفته هایی از کوچکترین فرد و خلیفه داعش+ عکس