تبیان، دستیار زندگی
موصل صحنه های وحشتناکی را زا جنایت های تکفیری ها به خود دیده است از تجاوز به زنان تا قتل عام های بی رحمانه
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

خواب جدید داعشی ها برای دختران موصل


موصل صحنه های وحشتناکی را زا جنایت های تکفیری ها به خود دیده است از تجاوز به زنان تا قتل عام های بی رحمانه

داعش به اهالی موصل مهلت داد که دختران خود را برای "جهاد نکاح" به این گروه تروریستی تقدیم کنند و اعلام کرده که هر کسی از تقدیم دخترش برای جهاد خودداری کند، با مجازات‌های شدیدی مواجه خواهد شد.

داعش

داعش به اهالی موصل مهلت داد که دختران خود را برای "جهاد نکاح" به این گروه تروریستی تقدیم کنند.

گروه تروریستی داعش به اهالی داعش اعلام کرده است که دختران مجرد خود را برای تقدیم به عناصر این گروه آماده کنند.

"لمی اسعد" 30 ساله از ساکنان موصل مرکز استان نینوا به خبرگزاری "روسیا سگودنیا" گفت: گروه داعش به ساکنان موصل دستور داده است که پس از عید فطر همه دختران خود را برای ازدواج با عناصر این گروه، تقدیم کنند.

لمی خاطرنشان کرد که عناصر داعش جمعه گذشته به اهالی موصل هشدار داد که هر کسی از تقدیم دخترش برای جهاد خودداری کند، با مجازاتهای شدیدی مواجه خواهد شد.

بر اساس این گزارش، از زمان اشغال شهر موصل تا کنون، ده ها تن از زنان این شهر ناپدید شده اند. موصل از نظر جمعیت دومین شهر عراق به شمار می‌آید.

موصل در آستانه انتفاضه علیه تکفیری‌ها

سخنگوی دفتر فرمانده کل نیروهای مسلح عراق گفت: شهر موصل شاهد انتفاضه ای مردمی علیه داعش است و بعد از انفجار مرقد پیامبران مردم درحال تشکیل گروه های مسلح برای مبارزه با تروریست ها هستند.

سخنگوی دفتر فرمانده کل نیروهای مسلح عراق گفت: شهر موصل شاهد انتفاضه ای مردمی علیه داعش است و بعد از انفجار مرقد پیامبران مردم درحال تشکیل گروه های مسلح برای مبارزه با تروریست ها هستند.

سرتیپ قاسم عطا امروز در کنفرانسی مطبوعاتی اعلام کرد که مردم موصل در حال تشکیل هسته های مسلح برای مبارزه با داعش هستند و نینوا نیز بعد از انفجار و تخریب مرقد یونس نبی و سایر مکان های دینی در آستانه یک انتفاضه مردمی است که جنایتکاران را تهدید به قصاص کرده است.

عطا افزود: روز تسویه حساب با تروریست های داعش نزدیک است و در حال مهیا کردن ملزومات ضروری برای آزادسازی وجب به وجب نینوا هستیم.

وی خاطرنشان کرد: کسانی را که جلوی چشم یه عده عناصر سست بنیان به بمب گذاری و انفجار مرقد پیامبران مبادرت کردند، به سزای اعمالشان خواهیم رساند.

سخنگوی دفتر فرمانده کل نیروهای مسلح عراق افزود: پس از آزاد سازی موصل، خانواده هایی که از این شهر کوچ کرده اند باز خواهند گشت.

تروریست های داعش عصر روز جمعه مرقد شیث پیامبر و جرجیس نبی را در مرکز موصل منفجر کردند و قصد دارند مسجد جامع بزرگ این شهر و نیز "المناره الحدباء" را که از آثار باستانی و مذهبی موصل است، تخریب کنند.

مردم موصل در حال تشکیل هسته های مسلح برای مبارزه با داعش هستند و نینوا نیز بعد از انفجار و تخریب مرقد یونس نبی و سایر مکان های دینی در آستانه یک انتفاضه مردمی است که جنایتکاران را تهدید به قصاص کرده است

تروریست های داعش پنجنشبه گذشته هم مرقد یونس پیامبر و مسجد آن را که از بارزترین شاخصه های تمدن و مذهب در شهر موصل بود، منفجر کردند . آنان مرقد امام ابوالعلی و حسینه و مسجد جامع شهر را نیز تخریب کرده اند.

همچنین رسانه های عراقی از درخواست رئیس جمهوری جدید این کشور برای تشکیل دولت فراگیر، اعزام گسترده نیروهای امنیتی به الضلوعیه برای پاکسازی آن و ورود 900 تروریست داعشی به موصل خبر دادند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شبکه السومریه، یک منبع امنیتی در صلاح الدین اعلام کرد: نیروهای نظامی وارد منطقه الضلوعیه در جنوب تکریت شده اند تا آن را به طور کامل از لوث تروریستهای داعش پاکسازی کنند.

از سوی دیگر منابع آگاه عراقی از ورود 900 تروریست عرب داعشی به شهر موصل پس از اینکه به مدت دو روز در نزدیکی مرز با سوریه اردو زده بودند، خبر دادند.

به گفته این منابع گروهک داعش به دنبال وارد کردن سرکردههای عرب داعش به موصل و تشکیل شورای مشورتی است. بیشتر این افراد در مدارس، دانشگاه موصل و برخی منازل شیوخ عشایر اسکان داده می شوند

فرآوری:  رضوانی

بخش سیاست تبیان


منابع: باشگاه خبرنگاران/ العالم/ تابناک