تبیان، دستیار زندگی
آمریکا باید برای جلوگیری از حملات هسته ای، گزینه حمله به شهرهای مقدس مسلمانان یعنی مکه و مدینه را در دستور کار خود قرار دهد. وی افزود: در صورتی که آمریکا مورد حمله قرارگیرد او خودش تصمیم خواهد گرفت که چگونه باید به مکه و مدینه حمله شود. این تنها راهی
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

سپاهیان ابرهه در قرن جدید

آمریکا

تام تان کرِدو (Tom_Tancredo)، کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری سال 2008 ایالات متحده ، در اظهارات عجیب گفته است که به نظر من در صورت مورد حمله قرار گرفتن آمریکا، شهر های مقدس مکه و مدینه باید هدف حمله آمریکا قرار گیرند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرنگار "روزنامه جنگ چاپ پاکستان" از واشنگتن این کاندیدای حزب جمهوری خواه - که به کاندیدای ضد مهاجرت شهرت دارد و در یک رستوران در پایتخت آمریکا سخن می گفت - اظهار داشت: " آمریکا باید برای جلوگیری از حملات هسته ای، گزینه حمله به شهرهای مقدس مسلمانان یعنی مکه  و مدینه را در دستور کار خود قرار دهد". وی افزود: "در صورتی که آمریکا مورد حمله قرارگیرد او خودش تصمیم خواهد گرفت که چگونه باید به مکه و مدینه حمله شود. این تنها راهی است که آمریکا را از حملات حفظ می کند."

قابل ذکر است که این اولین بار نیست که "تان کرِدو" از حمله به شهرهای مقدس مسلمانان سخن بر زبان می آورد بلکه وی قبل از این هم در سال 2005 در یک برنامه رادیویی موضوع حمله به مکه و مدینه را پیش کشیده بود.