تبیان، دستیار زندگی
برای پیروزی در انتخابات آتی باید به مشترکات تکیه و از اختلاف دوری کرد و چند گام از اصول گرایی جلوتر رفت.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

اصولگرایان و پیروزی در انتخابات 96

برای پیروزی در انتخابات آتی باید به مشترکات تکیه و از اختلاف دوری کرد و چند گام از اصول گرایی جلوتر رفت.

بخش سیاست تبیان

اصولگرایان و پیروزی در انتخابات 96

عبدالحسین روح الامینی طی سخنانی در اولین همایش جامعه پزشکی و سلامت جبهه مردمی انقلاب اسلامی در خصوص روند شکل گیری این جبهه گفت: جبهه مردمی برای تاثیر بر روند اجرایی کشور تشکیل شده و اولین گام در این زمینه تشکیل خود این جبهه بوده است.

وی ادامه داد: اقدام بعدی جبهه مردمی انقلاب اسلامی انتخابات ریاست جمهوری است. البته مسائل سیاسی و اجتماعی و مقابله با بحران های اجتماعی نیز از اهداف تشکیل این جبهه است.

اهداف جبهه مردمی انقلاب اسلامی سازمان دهی نیروهای انقلاب در سراسر کشور و پس از آن انتخابات ریاست جمهوری و اداره کشور است که در این راه باید از ظرفیت های موجود استفاده کرد.

این فعال سیاسی با بیان اینکه به دنبال مقابله با تهدیدات علیه انقلاب اسلامی از قبیل تهدیدات خارجی و داخلی هستیم، اظهار کرد: ضرورت بازگشت به انقلاب اسلامی و مردم و ضرورت رفتار فراجناحی مبانی نظری تشکیل این جبهه است.

وی افزود: در انتخابات مجلس دهم در انسجام و وحدت مردم در برخی شهرهای بزرگ موفق نبودیم و در برخی شهرها مثل مشهد موفق بودیم. بنابراین باید یک آسیب شناسی کنیم و نگذاریم افراد سلیقه ای برخورد کنند.

روح الامینی با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری تاکید کرد: در انتخابات آتی باید آرای خاکستری را جذب کنیم. اهداف جبهه مردمی انقلاب اسلامی سازمان دهی نیروهای انقلاب در سراسر کشور و پس از آن انتخابات ریاست جمهوری و اداره کشور است که در این راه باید از ظرفیت های موجود استفاده کرد.

این فعال سیاسی ادامه داد: برای پیروزی در انتخابات آتی باید به مشترکات تکیه و از اختلاف دوری کرد و چند گام از اصول گرایی جلوتر رفت.

وی در پایان، فرآیند شکل گیری جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی را تشریح کرد و گفت: ما ۲۵ قشر را در حمایت از جبهه مردمی انقلاب اسلامی داریم که جلسات ساماندهی آنها در حال برگزاری است تا از هر قشر تعدادی انتخاب شوند و در چهاردهم بهمن اولین کنگره سراسری جبهه برگزار و همه مسائل و انتخاب هیئت رئیسه به رای گذاشته شود.
منبع : خبرگزاری ایسنا