تبیان، دستیار زندگی
کمبود های موجود در این منطقه موجب شرمساری حقیر است که پس از بازگشت به تهران برای تخصیص بودجه و رفع محرومیت و اجرای عدالت آموزشی نهایت تلاش را خواهم کرد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

نوبخت شرقی ترین نقطه مرزی ایران

کمبود های موجود در این منطقه موجب شرمساری حقیر است که پس از بازگشت به تهران برای تخصیص بودجه و رفع محرومیت و اجرای عدالت آموزشی نهایت تلاش را خواهم کرد.

بخش سیاست تبیان

نوبخت، مرز، نقطه مرزی، محرومیت، مناطق محروم، آموزش، تبیان، بازگشایی مدارس، محمد باقر نوبخت، فرهنگیان

به گزارش تبیان به نقل از ایرنا، دکتر محمد باقر نوبخت روز گذشته در سفر به شهرستان سراوان در جمع مسئولان و فرهنگیان و دانش آموزان دهستان کشتگان بخش بم پشت شهرستان سراوان واقع در جنوب شرقی ترین نقطه مرزی کشور تصریح کرد: اولین قدم برای رفع محرومیت و اجرای عدالت در سیستان و بلوچستان تخصیص بودجه و اعتبار لازم است که در بازگشت به تهران با جدیت پیگیری می شود.
معاون رئیس جمهوری اظهار داشت: کمبود های موجود در این منطقه موجب شرمساری حقیر است که پس از بازگشت به تهران برای تخصیص بودجه و رفع محرومیت و اجرای عدالت آموزشی نهایت تلاش را خواهم کرد.

تمام تلاش دولت سعی در رفع نابرابریهای و گسترش عدالت در منطقه است.

سال تحصیلی جدید برای دانش آموزان جنوب شرقی ترین نقطه مرزی ایران اسلامی / زادگاه خورشید/ رنگ و بوی تازه ای داشت، هنگامی که زنگ مهر به دست معاون رئیس جمهوری و استاندار سیستان و بلوچستان در مدرسه ای دور افتاده در دهستان کشتگان بخش بم پشت سراوان نواخته شد شور و نشاط را به وضوح می توان در چهره های آفتاب سوخته کودکان و نوجوانان این سامان مشاهده کرد.
شور و شوق مردم دهستان کشتگان به ویژه کودکان، نوجوانان و جوانان در آغازین روز سال تحصیلی جدید با حضور محمد باقر نوبخت، علی اوسط هاشمی استاندار سیستان و بلوچستان و سایر مسئولان دو چندان شده بود.
رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور پیش از ظهر امروز شنبه به همراه استاندار سیستان وبلوچستان، نماینده مردم شهرستان سراوان، سیب وسوران و مهرستان و شماری از مدیران کل و مسئولان دستگاههای اجرایی استان با حضور در دهستان کشتگان زنگ مهر و مقاومت و ایثار را به صدا در آورد.
معاون رئیس جمهوری در مراسمی که به همین منظور برگزار شد، خطاب به دانش آموزان اظهار داشت: شما دانش آموزان امیدهای آینده کشور هستید و باید برای رفع محرمیتها همراه، همگام و همیار دولت باشید.
دکتر نوبخت ادامه داد: تمام تلاش دولت سعی در رفع نابرابریهای و گسترش عدالت در منطقه است.
رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور گفت: علاوه بر تخصیص بودجه برای رفع محرومیت و عدالت آموزشی، تخصیص ردیف بودجه خاص برای کمک به پیشرفت و توسعه و عمران سیستان و بلوچستان مد نظر است زیرا رهبر معظم انقلاب و دولت تدبیر و امید توجه خاصی به این استان دارند.
معاون رئیس جمهوری رسیدگی به تمام مشکلات منطقه، پیگیری وضعیت راههای روستایی و سد ماشکید سفلی برای تامین آب مورد نیاز مردم بخش بم پشت را از مهمترین اولویت های کاری این سفر برشمرد.


منبع : خبرگزاری ایرنا

این مطلب صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر شده و محتوای آن لزوما مورد تایید تبیان نیست .