تبیان، دستیار زندگی
یکی از خبرنگاران با سماجت سوال بدی را مطرح کرد که من سعی کردم با شوخی، عکس العمل نشان دهم تا با سرعت به ملاقات مردمی برسم که ناخوشایند بود و من مثل تراکتور از هرچه سر راهم بود، رد شدم.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

دفاع قاضی پور از درگیری اش با خبرنگار

یکی از خبرنگاران با سماجت سوال بدی را مطرح کرد که من سعی کردم با شوخی، عکس العمل نشان دهم تا با سرعت به ملاقات مردمی برسم که ناخوشایند بود و من مثل تراکتور از هرچه سر راهم بود، رد شدم.

بخش سیاست تبیان

قاضی پور، درگیری قاضی پور، مجلس شورای اسلامی، درگیری در مجلس، خبرنگار، درگیری با خبرنگار، شوخی قاضی

نادر قاضی پور در نشست علنی امروز (سه شنبه، 9 شهریورماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر آئین نامه ای به موضوع برخورد خود با یکی از خبرنگاران اشاره کرد و گفت: بنده به واسطه پیگیری های مستمر مسائل و مشکلات مردم بعد از کار روزانه و صحن علنی به دیدار مردمی در دفتر خودم راهی بودم که چند خبرنگار محترم در بین راه پرسش هایی مطرح کردند و من هم پاسخ آن ها را دادم.

اتفاقی که افتاد ناخوشایند نبود اما باید سعی شود هم شأن نماینده رعایت شود و هم حقوق خبرنگار.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: اما یکی از خبرنگاران با سماجت سوال بدی را مطرح کرد که من سعی کردم با شوخی، عکس العمل نشان دهم تا با سرعت به ملاقات مردمی برسم که ناخوشایند بود و من مثل تراکتور از هرچه سر راهم بود، رد شدم.
 
وی یادآور شد: من همواره مشکلات اصحاب رسانه و خبرنگاران را مانند مسکن، وام و بیمه آن ها را پیگیری کرده و می کنم زیرا معتقد به گردش آزاد اطلاعات و تلاش خبرنگاران در این عرصه هستم و از دوستان مجلس که در این زمینه به من لطف کردند کمال تشکر را دارم.
 
مسعود پزشکیان نایب رئیس مجلس در پاسخ به این تذکر گفت: اتفاقی که افتاد ناخوشایند نبود اما باید سعی شود هم شأن نماینده رعایت شود و هم حقوق خبرنگار.


منبع : ایلنا