تبیان، دستیار زندگی
در شرایط سرنوشت سازی قرار داریم و مردم كسی را برای مجلس شورای اسلامی انتخاب كنند كه اصلح، خداترس و باتقوا باشد و هرگز برای مصالح دنیا از آخرت نگذرد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

به ارزش های دینی و انقلابی پایبند باشیم

در شرایط سرنوشت سازی قرار داریم و مردم كسی را برای مجلس شورای اسلامی انتخاب كنند كه اصلح، خداترس و باتقوا باشد و هرگز برای مصالح دنیا از آخرت نگذرد.

بخش سیاست تبیان
اراکی

به گزارش تبیان به نقل از حوزه سیاست خارجی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی، آیت الله "محسن اراكی" دبیرکل مجمع جهانی تقریب در همایش بصیرت افزایی اصولگرایان، نیروهای انقلابی و ارزشی که در بقعه امامزاده عبدالله و آمنه خاتون اراک برگزار شد، طی سخنانی اظهار داشت: در شرایط سرنوشت سازی قرار داریم و مردم كسی را برای مجلس شورای اسلامی انتخاب كنند كه اصلح، خداترس و باتقوا باشد و هرگز برای مصالح دنیا از آخرت نگذرد.

وی تأکید کرد : باید هشیار باشیم و هرگونه انتخاب اشتباه ، اثرات و بازتاب سوء به همراه دارد.

آیت الله اراکی افزود: در صورتی كه پایبند به ارزشهای انقلابی ودینی نباشیم خسارت خواهیم دید و نباید در شرایط حساس چنین اتفاقی روی دهد. هشت سال جنگ، نتیجه اشتباه در انتخاب بنی صدر بود و او با بی كفایتی به صدام جرات داد به كشور ما حمله كند.

آیت الله اراكی گفت: منافع و مصالح ملت را به سادگی نمی توان به دست كسی سپرد كه آگاه نیست و در صورت بروز اشتباه ؛ خسران قابل جبران نیست. وی با یادآوری اینكه، ما باید كاری كنیم كه غرب به عزت و اقتدار ما خدشه وارد نكند و دشمن از هیبت ما بترسد، اظهار داشت: ما باید از نظر امكانات به جایی برسیم كه دشمن از ما بترسد اگر ابزار ترساندن دشمن ار از دست بدهیم وضعیت از این بدتر خواهد شد.

دبیر كل مجمع جهانی تقریب گفت: به بركت انقلاب اسلامی امروز مردم ایران در سراسر دنیا مردمی آزاده شناخته می شوند و محبوبتی كه ملت ایران در دنیا كسب كرده در طول تاریخ بی نظیر است.

آیت الله اراكی افزود: پیشرفت علمی جوانان ایرانی درخشان است و امروز ایران اسلامی با 20 سال گذشته به اندازه 100 سال فاصله پیدا كرده حتی دشمنان به این فاصله اقرار می كنند در حالی كه در گذشته عقب مانده بودیم و باید دید كه چند دلباخته آمریكا در این پیشرفت سهیم هستند؟

وی اظهار داشت: كسانی كه دم از تجدید نظر می زنند چند درصد در این پیشرفت تاثیرگذار بوده اند اگر جایی توفیقی حاصل شده عمدتا به دست انسانهای متدین و پایبند به ارزش های اسلامی محقق شده است.

دبیر کل مجمع جهانی تقریب افزود: رهبر معظم انقلاب یك سیاستمدار، حكیم، تاریخ شناس و فقیه پارسایی است كه خداوند به عنوان بزرگترین نعمت به ما عطا كرده و ایشان راه و خط را نشان می دهد و باید براساس رهنمودهایش حركت كنیم.
منبع : خبرگزاری باشگاه خبرنگاران
این مطلب صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر شده و محتوای آن لزوما مورد تایید تبیان نیست .