تبیان، دستیار زندگی
عضو شورای شهر تهران گفت: نباید سیاست های دوگانه در خصوص افراد اجرایی شود، اگر نمایندگی مجلس شغل نیست، عضویت در شورای شهر نیز شغل محسوب نمی شود.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

شرط استعفای رضازاده از شورای شهر تهران


عضو شورای شهر تهران گفت: نباید سیاست‌های دوگانه در خصوص افراد اجرایی شود، اگر نمایندگی مجلس شغل نیست، عضویت در شورای شهر نیز شغل محسوب نمی‌شود.
رضازاده

اقبال شاکری در گفتگو با مهر در واکنش به ضرب‌الاجل وزارت ورزش و جوانان به رضازاده، گفت: وزارت ورزش اعلام کرده در صورتی که رضازاده بخواهد در انتخابات فدراسیون وزنه‌برداری شرکت کند، باید تا ششم اردیبهشت ماه استعفا دهد. اما هر گاه سید مهدی هاشمی از مجلس استعفا داد یا از مدیریت فدراسیون تیراندازی، رضازاده هم استعفا می‌دهد.

وی تاکید کرد: عضویت در شورای شهر تهران شغل محسوب نمی‌شود. همچنین ریاست فدراسیون‌ها نیز شغل نیست. در خصوص هادی ساعی و احمد دنیامالی نیز شورا حمایت‌های لازم را انجام داد اما باید بیشتر پیگیری می‌کند تا این مشکلات ادامه پیدا نمی‌کرد. شاید اگر در همان زمان موضوع این دو نفر نیز پیگیری، امکان حضور آنها در انتخابات فدراسیون فراهم می‌شد.

شاکری اضافه کرد: نباید سیاست‌های کلی در خصوص افراد متغیر باشد و با یک بام و دو هوا با افراد رفتار شود، باید وحدت رویه وجود داشته و همانطور که یک نماینده مجلس می‌تواند رئیس فدراسیون باشد، عضو شورا نیز می‌تواند در انتخابات فدراسیون شرکت کند.

هفته گذشته رئیس شورای شهر تهران از تایید شورای حل اختلاف برای حضور حسین رضازاده در انتخابات فدراسیون خبر داد. اما همان روز ناصر سراج رئیس سازمان بازرسی کل کشور این سخنان را تکذیب کرد. روز گذشته سایت وزارت ورزش و جوانان اعلام کرد رضازاده برای حضور در انتخابات فدراسیون تا ششم اردیبهشت ماه مهلت دارد که از سمت خود در شورا استعفا دهد.

بخش سیاست تبیان


منبع : الف