تبیان، دستیار زندگی
دبیرکل جبهه پایداری با تاکید بر اینکه از نظر ما، ایجاد وحدت بین اصولگرایان برای حضور در انتخابات مجلس دهم کار دشواری نیست، گفت: همایش سراسری جبهه پایداری با حضور نمایندگان آن در آینده نزدیک برگزار می شود.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

رایزنی آقاتهرانی و باهنر برای وحدت



دبیرکل جبهه پایداری با تاکید بر اینکه از نظر ما، ایجاد وحدت بین اصولگرایان برای حضور در انتخابات مجلس دهم کار دشواری نیست، گفت: همایش سراسری جبهه پایداری با حضور نمایندگان آن در آینده نزدیک برگزار می‌شود.


آقاتهرانی و باهنر

دبیرکل جبهه پایداری با تاکید بر اینکه از نظر ما، ایجاد وحدت بین اصولگرایان برای حضور در انتخابات مجلس دهم کار دشواری نیست، گفت: همایش سراسری جبهه پایداری با حضور نمایندگان آن در آینده نزدیک برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام مرتضی آقاتهرانی در گفت و گو با میزان، درباره آخرین فعالیت‌های جبهه پایداری برای حضور در انتخابات مجلس دهم، اظهارکرد: این تشکل از ابتدا برای حضور در انتخابات مجلس آتی فرآیند وحدت را در پیش گرفته است، از این رو تاکنون سلسله نشست‌هایی را با جمعیت ایثارگران و حزب موتلفه برگزار کرده ایم.

با آیات موحدی و یزدی برای وحدت اصولگرایان رایزنی کرده‌ام

وی با اشاره به دیدارهای خصوصی خود با برخی از بزرگان مجموعه اصولگرایی، افزود: شخص بنده به منظور ایجاد وحدت در مجموعه اصولگرایان تاکنون دیدارهایی را با آیت‎الله موحدی کرمانی و آیت‎الله یزدی پیرامون وحدت انجام داده‌ام و امیدوارم این روند تا زمان برگزاری انتخابات نیز ادامه داشته باشد.

دبیرکل جبهه پایداری با اشاره به جلسه خصوصی خود با محمدرضاباهنر، رییس جبهه پیروان خط امام و رهبری، تصریح کرد: در این جلسه دیدگاه‎های مشترک جبهه پایداری و جامعه اسلامی مهندسین پیرامون انتخابات مجلس نهم و نحوه ایجاد وحدت در بین اصولگرایان مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

حجت‎الاسلام آقاتهرانی با اشاره به اینکه شاخصه‎های اصولگرایی به معنای واقعی مشخص است، ادامه داد: احزاب و تشکل‌های زیرمجموعه جریان اصولگرایی باید براساس این شاخص‌ها، مولفه‎های حضور خود در انتخابات آتی را ترسیم کنند.

استقبال جبهه پایداری از نشست‌های شورای همگرایی اصولگرایان

وی با بیان اینکه بیانات مقام معظم رهبری بایستی برای اصولگرایان فصل‎الخطاب باشد، تاکید کرد: حرکتی که طی ماه‌های اخیر در قالب نشست‎های شورای همگرایی اصولگریان از سوی حجت‎الاسلام تقوی شروع شده، تلاش مبارکی است و ما امیدواریم سرانجام خوبی نیز درپی داشته باشد.

شخص بنده به منظور ایجاد وحدت در مجموعه اصولگرایان تاکنون دیدارهایی را با آیت‎الله موحدی کرمانی و آیت‎الله یزدی پیرامون وحدت انجام داده‌ام و امیدوارم این روند تا زمان برگزاری انتخابات نیز ادامه داشته باشد

وحدت اصولگرایان کار دشواری نیست

دبیرکل جبهه پایداری با اشاره به اینکه به طور حتم برگزاری نشست‎های مشترک و ایجاد باب گفتگو بین جریانات اصولگرا برای حضور منسجم در انتخابات آینده نتایج درخشانی در پی خواهد داشت، عنوان کرد: اصولگرایان همه اهل بصیرت هستند؛ از این رو به طور حتم حرکت آن ها به مسیر همگرایی، کار دشواری نخواهد بود.

حجت‎الاسلام آقاتهرانی تصریح کرد: خوشبختانه تا به امروز جلساتی که بین اصولگرایان برگزار شده، به بهترین شکل ممکن و در خوشبینانه‎ترین حالت انجام شده است و ما امیدواریم بتوانیم در انتخابات مجلس آینده با رویکرد موفقی وارد عمل شویم.

به گفته وی در حال حاضر صحبت کردن از ریز مباحث انتخاباتی بسیار زود است،

دبیرکل جبهه پایداری با اشاره به آخرین تحرکات و اقدامات این تشکل برای حضور در انتخابات مجلس دهم، یاد آور شد: درحال حاضر هسته‎های مرکزی جبهه پایداری در شهرستان‎ها تشکیل شده و فعالیت‎های مطالعاتی خود را برای حضور در انتخابات آغاز کرده‌اند.

همایش سراسری جبهه پایداری به‌زودی برگزار می‌شود

حجت‌الاسلام آقاتهرانی خاطر نشان کرد: امیدواریم در آینده نزدیک با توجه به برنامه‎ریزی‎های انجام شده بتوانیم همایش سراسری جبهه پایداری را با حضور نمایندگان استانی سراسر کشور برگزار کنیم.

بخش سیاست تبیان


منبع: تابناک