تبیان، دستیار زندگی
سعید زیباکلام با بیان اینکه امروز به خاطر توهین به رئیس جمهور به دادگاه احضار شدم، گفت: در جریان رسیدگی به پرونده ادله محکمی که اتهام انتسابی و موضوع کیفرخواست را اثبات کند، وجود نداشت و به همین خاطر موضوع رسیدگی به پرونده ختم شد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

احضار زیباکلام برای توهین به روحانی


سعید زیباکلام با بیان اینکه امروز به خاطر توهین به رئیس‌جمهور به دادگاه احضار شدم، گفت: در جریان رسیدگی به پرونده ادله محکمی که اتهام انتسابی و موضوع کیفرخواست را اثبات کند، وجود نداشت و به همین خاطر موضوع رسیدگی به پرونده ختم شد.

سعید زیباکلام

سعید زیباکلام استاد دانشگاه و از منتقدان توافقنامه ژنو که صبح امروز به اتهام توهین به رئیس‌جمهور به دادگاه احضار شده بود پس از خروج از دادگاه در گفت‌وگو با فارس گفت: اسناد و مدارکی که بر آن اساس از من شکایت یا اقامه دعوی شده بود قوت و استحکام لازم را نداشت و با توجه به این موضوع رسیدگی به پرونده ختم شد.

وی افزود: هنوز نظر قطعی داده نشده و فعلا ختم رسیدگی اعلام شده تا رای نهایی صادر شود.

این استاد دانشگاه ادامه داد: رای نهایی ظرف 2-3روز آینده صادر خواهد شد و امروز به خاطر یکی از سخنرانی‌هایی که در دانشکده علوم اقتصادی داشتم مرا به دادگاه احضار کردند و اتهامی که به من زده شده بود توهین به رئیس‌جمهور بود.

وی در خاتمه گفت: امروز در روند رسیدگی به این پرونده با توجه به اینکه ادله محکمی که اتهام انتسابی و موضوع کیفرخواست را بتواند اثبات کند، وجود نداشت.

بخش سیاست تبیان

منبع : الف