تبیان، دستیار زندگی
در داغ ترین خبرهای این هفته از عکس پروفایل دختران تا خجالت لاریجانی! را داریم.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

از عکس پروفایل دختران تا خجالت لاریجانی!

در داغ ترین خبرهای این هفته از عکس پروفایل دختران تا خجالت لاریجانی! را داریم.

گروه جامعه تبیان
از عکس پروفایل دختران تا خجالت لاریجانی!

همه ی آنچه درباره GPS باید بدانید
توضیح جامع و مفید و البته به زبان ساده ی عملکرد سامانه موقعیت یاب جهانی.

اینفوگرافی بیانات طلایی مقام معظم رهبری درباره حجاب
حضرت آیت الله خامنه ای (مدظله العالی) درموارد مختلف و در فرصتهای گوناگون درمورد بی حجابی هشدارداده و زنان را به حفظ شخصیت خود و حفظ حریم حجاب و عفاف فرا خوانده اند لکن در ادامه به بیان نکات طلایی مقام معظم رهبری درباره حجاب می پردازیم...

در ریشه یابی تروریسم به بیراهه نروید
اگر درصدد ریشه یابی اقدامات تروریستی گروه های تکفیری مانند داعش و القاعده هستید، این گزارش را بخوانید تا به بیراهه نروید.

هفته های سرنوشت ساز برای سرخ پوشان، استارت آسان برای آبی پوشان
سرانجام  قرعه کشی لیگ برتر شانزدهم برگزار شد. مثل همیشه بعد از این قرعه،  آبی ها معتقدند که فصل سخت تری پیش روی استقلال است و پرسپولیسی ها هم بر این باورند که قرعه تیم محبوب شان دشوارتر است...

افتخار آفرینی ایرانی ها پس از انقلاب  
سی و یکمین دوره بازی های المپیک در ریوی برزیل برگزار می شود و ایران با بیش از شصت ورزشکار در آن حاضر خواهد بود. پس از بررسی سابقه حضور ایران پیش از انقلاب اسلامی اینک به افتخار آفرینی ایرانی ها پس از انقلاب نظر می کنیم.

گوگل بهترین کیبورد iPhone را می سازد!

شرکت گوگل برنامه کیبورد انحصاری برای اپل ساخته است، که از برنامه پیشفرض آیفون بسیار بسیار بهتر است...

ارضای جنسی با عکس پروفایل دختران!
 این روزها برخی از دختران سرگرمی جدیدی را برای برخی افراد علی الخصوص پسران بی قید و بند رقم زده اند! عکس های پروفایلی که به آلبوم های مستهجنی بدل شده است...

از خجالت لاریجانی تا روحانی در طاق بستان
در ژس و مکث این هفته از بازی خانم های نماینده تا چاقو به دستی رئیس صدا و سیما را داریم.

قراردادهای خارجی و ترک فعل «ما می توانیم»؟
چند روز قبل، بسیج دانشجویی دانشکده فنی دانشگاه تهران با ارسال نامه ای سرگشاده به سازمان بازرسی کل کشور نسبت به رویه دولت در امضای توافقنامه ها و قراردادهایی با شرکت های خارجی در جایی که توان داخلی وجود دارد، انتقاد کرد.

سینما در قبضه صهیونیست ها
بند اعجاب برانگیزی در پروتکل زعمای یهود درباره رسانه ها وجود دارد که نشان از سرمایه گذاری وبرنامه ریزی این قشر بر روی رسانه ها دارد.

دست مسئولان در جیب بیت المال!
شاید پر بیراه نباشد اگر بگوییم ما ایرانی ها تبحر خاصی در پاک کردن صورت اصلی مسائل و ایجاد حواشی پیرامون موضوعات مختلف را داریم و شاید همین خود یکی از علل ناکام ماندن حل بسیاری از موضوعات و مشکلات در کشور باشد. مساله اخیر یعنی حقوق هایی که برخی آن را گزاف، برخی نجومی، برخی دزدی و .... می نامند از آن دست موضوعاتی است که تبدیل به توپی میان جناح های سیاسی موجود در کشور شده و کسی به علل پیدایش آن توجهی ندارد. شاید بهتر باشد بگوییم در چنین مواقعی مساله مهم حل همیشگی موضوع و بررسی علل پیدایش آن نیست بلکه مرتکبان آن مساله از خود مساله اهمیت بیشتری پیدا می کنند و علت هم در سیاست زدگی عمیق مسوولان و مردم است.