تبیان، دستیار زندگی
جنجالی ترین خبرهای این هفته ی جامعه، از رقص های زنان در استخر تا بی تفاوتی مجلس!
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

رقص های جنجالی زنان در کنار مجلس بی تفاوت!

جنجالی ترین خبرهای این هفته ی جامعه، از رقص های زنان در استخر تا بی تفاوتی مجلس!

بخش جامعه تبیان
مجلس

ولایت فقیه دیکتاتور می شود؟

چندی پیش مطلبی با عنوان پاسخ به شبهات انقلابی منتشر شد که با استقبال و سوالات متنوعی از سوی کاربران مواجه بود در این مقاله به دومین سوال از سوالات پاسخ داده شده است.امام خمینی (ره) فرمودند: ولایت فقیه جلوی دیکتاتوری را می گیرد. چگونه ولایت فقیه نه تنها دیکتاتور نمی شود، بلکه جلوی دیکتاتوری را می گیرد؟ سعی می شود در این مقاله به زبانی ساده به این سوال پاسخ داده شود؟
پادشاهی عربستان، دموکراسی ایران
مردم ایران می توانند هم نامزد انتخابات شوند و هم نمایندگان مجلس را با رای مستقیم خود انتخاب کنند، رؤیا و آرزویی است که در برخی کشورهای منطقه هرگز به واقعیت تبدیل نمی شود.
تبعیت انتخاباتی ممنوع

یک انتخاب صحیح در مسئله مهم و سرنوشت ساز انتخابات، منوط به اطلاع رسانی همه جانبه و صحیح، اطلاع از اوضاع سیاسی جامعه، آگاهی از نحوه عملکرد سردمداران حکومتی، اطلاع از موضع گیری ها و جهت گیری های دشمنان و .... است.
چرا انقلاب ما پیروز شد،انقلاب های عربی نه؟
چندی پیش مطلبی با عنوان پاسخ به شبهات انقلابی منتشر شد که با استقبال و سوالات متنوعی از سوی کاربران مواجه بود در این مقاله به یکی از این سوالات پاسخ داده شده است که چرا انقلاب های جهان عرب نتوانستند، پیروزی و موفقیتی را محقق کنند که بیش از سه دهه پیش انقلاب اسلامی در ایران محقق کرد؟
نبود لاریجانی تاثیری بر رای اصولگرایان ندارد
فکر می کنم در این دوره از انتخابات رقابت انتخاباتی بین اصولگرایان و ترکیبی از اصلاح طلبان و احتمالا شاخه ای به نام اعتدال باشد.
مجلس آینده مجلسی بی تفاوت تر!

یک نماینده اصلاح طلب مجلس در گفتگوی اختصاصی با تبیان گفت: با این وضع تایید صلاحیت شده ها مجلس آینده مجلسی بی تفاوت تر خواهد بود.
حرکت نمادین جوانان در مقابله با تفریح خطرناک!
جوانان نیز برای گذراندن اوقات فراغت خود برنامه های مشخصی دارند اما برخی از آنان فقط سعی دارند گذران وقت کنند و چند ساعتی را به خوش گذرانی بگذرانند و در مقابل برخی هم در پس تفریحات خطرناک حرکات نمادینی را انجام می دهند!
رقص گروهی با خوانندگی عروس ها! 

برخی از جوانان برای مطرح شدن بیشتر و جلب توجه عام به سوی خود، بدعت هایی در مراسم عروسی می گذراند و متحمل هزینه های زائد می شوند تا متفاوت تر به نظر بیایند و بیشتر دیده شوند که از جمله آنها رقص گروهی با خوانندگی عروس خانم هاست!

رشد جمعیت با مرخصی سه ساله به زنان شاغل
امروزه در مقایسه با دهه های قبل تمایل و گرایش خانواده ها به فرزند آوری در بسیاری از کشورها کاهش پیدا کرده است و مشکلات مادی و ترس از دست دادن اشتغال زنان سبب شده زوج های جوان قید فرزنددارشدن را برای همیشه بزنند یا نهایتاً به داشتن یک فرزند اکتفا کنند اما...
رقص زنانه دراستخربرای کودکان سرطانی!

در این مجلس مربیان رقص حضور دارند و شما تا می توانید می رقصید، دی جی خانم هم حضور دارد و مجلس را گرم می کند، کلاً یک مجلس بزن و برقص بدون هیچ محدودیتی!

جان فرانسه به "لب" ایران رسید!

ایران نخستین بوسه فرانسوی در دوران پسابرجام را از "ایرباس" دریافت کرد تا به انتظار و هوا و هوس طولانی فرانسوی ها برای تجارت با ایران پایان دهد!
کیمیا عاشق است یا انقلابی؟!

چرا چهره شخصیت "کیمیا" با گذشت بیش از بیست و سه سال و تحمل آن همه رنج و مشقت های فراوان، تغییری جز افزودن یک عینک طبی به چهره ی این شخصیت، نکرده است؟
انتخاب اصلح/اینفوگرافی
بعضی صالح اند، بعضی صالح ترند ، بگردید آن صالح تر را شناسایی و پیدا کنید و به او رأی بدهید.
چالش عکس کارت ملی بر روی اینستاگرام!
شاید چالشی که اخیرا با عنوان چالش عکس کارت ملی در شبکه های مجازی به راه افتاده از نظر بسیاری خنده دار و سوژه شوخی و تمسخر باشد. اما  تفاوت 360 درجه ای عکس های حقیقی از گذشته افراد با چهره فعلیشان، بیانگر حقیقتی تلخ و روایتی از افرادی است که به هرکاری دست می زنند تا از آنچه که واقعا هستند بگریزند.
وعده حضرت امام خمینی در باره آب وبرق مجانی
چندی پیش مطلبی با عنوان پاسخ به شبهات انقلابی منتشر شد که با استقبال و سوالات متنوعی از سوی کاربران مواجه بود در این مقاله به سومین شبهه پاسخ داده شده است.