تبیان، دستیار زندگی
یک نشریه آمریکایی با اشاره به دستگیری تعدادی از خاخام‌های ایالت نیوجرسی آمریکا به دلیل قاچاق اعضای بدن انسان، به فجایع تیم قاچاق آدم‌ربایی و سرقت اعضای بدن در سراسر دنیا پرداخت
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

رژیم صهیونیستی سوپر مارکت جهانی اعضای بدن انسان
یهودی

یک نشریه آمریکایی با اشاره به دستگیری تعدادی از خاخام‌های ایالت نیوجرسی آمریکا به دلیل قاچاق اعضای بدن انسان، به فجایع تیم قاچاق آدم‌ربایی و سرقت اعضای بدن در سراسر دنیا پرداخت.

به گزارش شبکه ایران، نشریه امریکن فری پرس در آخرین شماره خود به افشای فساد گسترده یک سندیکای جنایتکار جهانی به رهبری خاخام‌های یهودی پرداخته و می‌نویسد: خاخام‌های یهودی ایالت نیوجرسی آمریکا با حمایت رژیم صهیونیستی در حالی اقدام به قاچاق اعضای بدن انسان می‌کردند که سردسته‌های این باند جنایتکار در اسراییل بوده و توسط "طرح ملی بهداشت اسراییل" حمایت مالی می‌شوند.

*اسراییل برای خرید غیرقانونی اعضای بدن تا 80هزار دلار تسهیلات پرداخت می‌کند!

این گزارش حاکیست، رژیم صهیونیستی در واقع سوپر مارکت جهانی اعضای بدن انسان است اما اینطور نیست که خود اسراییلی‌ها اعضای بدنشان را اهدا کنند. بلکه اگر شما در رژیم صهیونیستی باشید و اعضای بدن فرد دیگری را بخواهید، می‌توانید به طور انفرادی و یا گروهی از مرخصی "توریسم پیوندی" که از سوی دولت مورد حمایت مالی قرار می‌گیرد استفاده کنید؛ به این صورت که به یکی از کشورهای اروپای شرقی، ترکیه، چین، هند، پاکستان، آمریکای مرکزی و جنوبی، فیلیپین و ... سفر کرده و از میان صف دهندگان اعضای بدن، عضو مورد نظرتان را انتخاب کنید. همچنین یک دستورالعمل وزارت بهداشت رژیم صهیونیستی می‌گوید که این رژیم تا 80 هزار دلار به افرادی که به منظور خرید اعضای بدن به خارج از رژیم صهیونیستی سفر کرده‌اند، تسهیلات پرداخت می‌کند!

شرکت‌های بیمه نیز با پرداخت هزینه اینگونه عمل‌ها مخالفتی ندارند زیرا هزینه یک عمل پیوند کلیه حتی از هزینه دیالیز کلیه نیز پایین‌تر است.

اما رژیم صهیونیستی در واقع با اجازه فعالیت‌ به دلال‌های اعضای بدن، کمبود این اعضا در داخل اسراییل را از دیگر کشورها مرتفع می‌کند. به طوری که به گفته دکتر "مایکل فریدلندر"، متخصص کلیه یکی از بیمارستان‌های بیت‌المقدس، بیمارانی که به خارج از رژیم صهیونیستی سفر می‌کنند، موجب صرفه‌جویی مبالغ بسیاری از هزینه‌های این رژیم می‌شوند. به طوریکه نه تنها دستگاه‌های رژیم صهیونیستی مجبور به پرداخت هزینه‌های دیالیز نیستند بلکه با سفر بیماران به خارج، جا برای بقیه افرادی که در لیست انتظار دریافت عضو هستند نیز باز می‌شود.

در رژیم صهیونیستی، فلسطینیان به طور روزانه کشته می‌شوند و اعضای بدن آن‌ها سرقت می‌شود

* صهیونیست‌ها اعضای بدن فلسطینی‌های کشته شده را می‌دزدند!

امریکن‌فری‌پرس با اشاره به اینکه زندانیان چینی اگر گروه خونی‌شان همسان با یکی از نیازمندان به اعضای بدن باشد، مورد عمل قرار می‌گیرند، می‌افزاید: دولت رژیم صهیونیستی به دلیل فشار افکار عمومی پرداخت پول به چنین عمل‌های پیوند عضو را معلق کرده است اما در عمل این کار همچنان را ادامه می‌دهد.

در همین حال این گزارش حاکیست، اقدامات غیرقانونی رژیم صهیونیستی بسیار گسترده و همه‌جانبه است به طوری که شرکت‌های بیمه این رژیم که از سوی دولت مورد حمایت قرار دارند، اینگونه عمل‌های غیرقانونی پیوند عضو را در سراسر جهان، از آفریقای جنوبی تا ترکیه، حمایت می‌کنند.

امریکن فری پرس با اشاره به جنایات غیرانسانی رژیم اشغالگر قدس علیه فلسطینیان، ادامه می‌دهد: در رژیم صهیونیستی، فلسطینیان به طور روزانه کشته می‌شوند و اعضای بدن آن‌ها سرقت می‌شود. در همین حال نیمی از دهندگان اعضای بدن در اسراییل را کارگران خارجی حاضر در این رژیم تشکیل می‌دهند؛ همچنین توریست‌هایی که در اسراییل مرده‌اند نیز اعضای بدنشان سرقت شده است.

* باقیمانده بدن کودکان دزدیده شده سوزانده و خاکستر می‌شود!

این هفته‌نامه آمریکایی در ادامه تشریح اقدامات جنایتکارانه رژیم صهیونیستی می‌نویسد: کودکان تحت پوشش نجات اطفال یتیم، از سراسر دنیا دزدیده می‌شوند و بدنشان به منظور سرقت اعضای بدن، کالبدشکافی می‌شود و باقیمانده آنها نیز به منظور نابود کردن هرگونه شاهد و مدرک، سوزانده شده و خاکستر می‌شود.

در همین رابطه، یک افسر بازنشسته ارتش رژیم صهیونیستی که به دلیل مشارکت در قاچاق بین‌المللی اعضای بدن، دستگیر شده بود، در یک دادگاه برزیلی شهادت داد که دولت اسراییل پیوندهای اعضای بدن را مورد حمایت مالی قرار ‌داده است.

"گلدایا تاوبر گادی"، در دادگاه برزیلی تصریح کرد که اسراییل تحت خدمات بهداشت ملی خود، حتی پیوند اعضای بدن در دیگر کشورها و اغلب در آفریقای جنوبی، مورد حمایت مالی قرار می‌دهد.

این افسر بازنشسته ارتش اسراییل می‌افزاید: "دولت اسراییل از قاچاق اعضای بدن برای بیماران کشورش آگاه است و برای تمامی تراکنش‌های آن نیز از طریق طرح‌های ملی بهداشت، پول پرداخت می‌کند."

امریکن فری پرس یادآور شده است: طی یک رسوایی گسترده، 44 نفر دستگیر شدند که در میان آن‌ها، مقامات ایالتی، عاملان سیاسی و اعضای جوامع یهودیان سوری در "دیل" و "بروکلین" نیز دیده می‌شوند.