تبیان، دستیار زندگی
زیرا سلامت مردم و آلوده نشدن فضای کشور یه یک بیماری مهلک از اهمیت زیادی برخورد است
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

اعزام به حج عمره متوقف شود

کمیسیون بهداشت و درمان

نایب رییس کمیسیون بهداشت و درمان، از مطرح شدن برنامه توقف حجاج به عمره در این کمیسیون خبر داد و گفت: این مساله از سوی اعضا کمیسیون مطرح شده است زیرا سلامت مردم و آلوده نشدن فضای کشور یه یک بیماری مهلک از اهمیت زیادی برخورد است.

"حسینعلی شهریاری" روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار اجتماعی ایرنا، افزود: اگر چه سفر به حج عمره از ارزش معنوی و اهمیت ویژه ای برخوردار است اما در برابر مساله سلامتی مردم، مساله مستحب می تواند انجام نشود.

زیرا سلامت مردم و آلوده نشدن فضای کشور یه یک بیماری مهلک از اهمیت زیادی برخورد است

وی ادامه داد: دکتر کامران لنکرانی امروز به دلیل حضور در هیات دولت نتوانست در کمیسیون حضور یابد به همین دلیل ممکن است روز سه شنبه در کمیسیون حاضر شود و اگر وی نتواند در کمیسیون شرکت کند ، دکتر "محمد مهدی گویا" رییس مرکز بیماریهای واگیر وزارت بهداشت و درمان برای پاره ای توضیحات و راههای پیشگیری از این بیماری در نشست کمیسیون حضور خواهد یافت.

وی بحث و بررسی برنامه قانون پنجم توسعه را از دیگر موضوعات مطرح شده در نشست کمیسیون بهداشت و درمان عنوان کرد و گفت: در حال حاضر این برنامه در کمیسیون تلفیق دولت در حال بررسی است و پس از بررسی در این کمیسیون به صورت لایحه به مجلس ارایه خواهد شد.

تهیه و تنظیم برای تبیان: سعید آقازاده