تبیان، دستیار زندگی
رهبر سیاهپوستان مسلمان آمریکا میهمان ویژه مراسم 22 بهمن/ اتخاذ تدارک ویژه برای این مراسم
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

رهبر مسلمانان آمریکا میهمان ویژه 22 بهمن

پیروزی انقلاب اسلامی شروع عصر تازه در تاریخ ایران بود و کشوری که چندین هزار سال تحت سیطره سلاطین و پادشاهان بود، از بند اسارت رها یافت و مردم انقلابی اسلامی را رقم زدند.

بخش سیاست تبیان

22 بهمن

به گزارش تبیان به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان؛ نشست خبری اصغر آب خضر قائم مقام شورای هماهنگی که به مناسبت سالگرد سی و هفتمین سال پیروزی انقلاب اسلامی امروز (20 بهمن ماه) برگزار شد.

آب خضر در این نشست با اشاره به پیروزی انقلاب اظهار داشت: پیروزی انقلاب اسلامی شروع عصر تازه در تاریخ ایران بود و کشوری که چندین هزار سال تحت سیطره سلاطین و پادشاهان بود، از بند اسارت رها یافت و مردم انقلابی اسلامی را رقم زدند.

وی با اشاره به آینده پیش روی انقلاب اظهار داشت: اکنون در شرایط پسابرجام قرار داریم و حرکت باثبات و قدرتمند دولت و دفاع از ارزشهای انقلاب خواست ملت حرکت در مسیر ولایت به معنای تثبیت بیشتر نظام با آغاز عزتمند سی و هشتمین سال پیروزی انقلاب اسلامی خواهد بود.

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با اشاره به برنامه های تدارک دیده شده برای جوانان 22 بهمن اظهار داشت: یکی از برنامه های امسال ایجاد غرفه های محصولات تولیدی و صنعتی خودکفایی با توانمندی ایرانی است که بخشی از آن متجلی از حماسه اقتصاد مقاومتی است که از جمله آن به استقرار ماهواره بر سیمرغ و ماهواره بصیر، فجر و طلوع و کاوشگر پیشگام است.

وی افزود: یک فروند ماکت موشک عماد و همچنین یک پهپاد شاهد 129، 4 بالن ماهواره بر سیمرغ و فجر در طول راهپیمایی 22 بهمن وجود دارد.

آب خضر با اشاره به سخنرانی رئیس جمهور و همچنین لوئیس سراخان در مراسم 22 بهمن اظهار داشت:  گروه سرود 22 هزار نفری دانش آموزان 2 سرود را در حضور رئیس جمهور اجرا خواهند کرد، همچنین سقوط چتربازان نیروهای مسلح و انجام عملیات ویژه هوایی از برنامه های مراسم راهپیمایی 22 بهمن است.

قائم مقام شورای هماهنگی انقلاب اسلامی در پایان با اشاره به سردادن ندای الله اکبر در شامگاه 21 بهمن اظهار داشت: در شامگاه 21 بهمن در سراسر میهن در مساجد از ساعت 21 گلبانگ الله اکبر به یاد 21 بهمن 57 طنین انداز خواهد شد و مراسم نورافشانی در سراسر کشور توسط نیروهای مسلح انجام خواهد شد.
منبع : باشگاه خبرنگاران جوان
این مطلب صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر شده و محتوای آن لزوما مورد تایید تبیان نیست .