تبیان، دستیار زندگی
خوب است دولت بعد از 2 سال و نیم به جای سخنرانی، اقدامی برای حل معضلات اقتصادی انجام دهد
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

دولت بجای حرف، کمی عمل کند

دغدغه اصلی امروز برای مردم مسائل معیشتی و اقتصادی است و نه مسائل حاشیه ای.

بخش سیاست تبیان

بسیج

عصارزاده جانشین خواهران بسیج دانشجویی واحد علوم و تحقیقات اظهار داشت: کشور ما در آستانه 2 انتخابات مهم و حساس قرار دارد که حضور مردم در آن باعث سربلندی انقلاب اسلامی می شود.

این فعال دانشجویی با انتقاد از افرادی که با زیرپا گذاشتن قانون به شورای نگهبان هجمه می کنند، گفت: آیا جز این است که همه مسئولیت ها و صلاحیت ها ذیل ساختارهای قانونی کشور تعریف می شود؟ اگر قانون را نپذیریم هیچ صلاحیت و مسئولیتی پذیرفتنی نیست. اصرار به خروج از فرآیندهای قانونی به صرف عدم تأمین نظر شخصی بی جا و ناصواب و خلاف اسلام و نظرات حضرت امام (ره) است.

عصارزاده در ادامه تصریح کرد: همه موظف به پذیرش قانون و دوری از بی قانونی هستیم. اگر اعتراضی هم وجود دارد باید از مجاری قانونی پیگیری شود. عدم پذیرش و تمکین در برابر قانون به معنی نادیده گرفتن قانون اساسی است. این همان کاری است که معاندین نظام و منافقین انجام داده و می دهند.

جانشین خواهران بسیج دانشجویی واحد علوم و تحقیقات در ادامه با بیان اینکه مسائل حاشیه ای و سیاسی کاری برای مردم اهمیتی ندارد، گفت: دغدغه اصلی امروز برای مردم مسائل معیشتی و اقتصادی است و نه مسائل حاشیه ای.

وی اضافه کرد: دیگر امروز از دولتمردان انتظار نمی رود در سخنرانی هایشان اعلام کنند که مشکل کشور رکود و بیکاری است، امروز باید دولتمردان از اقداماتی که برای رفع معضلات اقتصادی ازجمله بیکاری و رکود کردند، گزارش دهند.

عصارزاده در پایان خاطرنشان کرد: مردم از مسئولان انتظار دارند با توجه به اینکه برجام هم به نتیجه رسیده است، دگر بهانه ای برای رفع مشکلات اقتصادی نیاورند و بعد از گذشت 2 سال و نیم از عمر دولت، شروع به اقدام جدی در حوزه اقتصادی کنند.


منبع : خبرگزاری فارس

این مطلب صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر شده و محتوای آن لزوما مورد تایید تبیان نیست .