تبیان، دستیار زندگی
انتقاد ما از قوه مجریه حزبی نیست/ به دنبال تقویت دولت هستیم
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

انتقاد از قوه مجریه حزبی نیست

رئیس سازمان بسیح مستضعفین با بیان اینکه انتقادات ما از دولت، انتقادات حزبی نیست بلکه انتقادات مردم است، گفت: ما به دنبال تقویت و کمک به دولت هستیم.

بخش سیاست تبیان

سردار نقدی

رئیس سازمان بسیح مستضعفین با بیان اینکه انتقادات ما از دولت، انتقادات حزبی نیست بلکه انتقادات مردم است، گفت: ما به دنبال تقویت و کمک به دولت هستیم.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار محمدرضا نقدی رئیس سازمان بسیح مستضعفین در نشست ۳ هزار نفری مسئولین بسیج دانشجویی سراسر کشور با بیان اینکه انتقادات ما از دولت، انتقادات حزبی نیست بلکه انتقادات بسیجی و مردم است، اظهار داشت: انتقادات حزبی این است که احزاب می خواهند زیر پای یکدیگر را خالی کنند و دنبال سقوط یکدیگر باشند، اما ما به دنبال تقویت دولت هستیم و به آن کمک هم می کنیم؛ هر جا کمک خواستند و ما انجام ندادیم، بگویند.

وی افزود: امروز امنیت انتخابات را چه کسی تامین می کند؟ بچه های بسیج، نیروی انتظامی را در این مسئله یاری می دهند. در همین تابستان امسال اگر بسیجیان پای کار نیامده بودند، حتما خاموشی های گسترده به وجود می آمد. بسیجیان نقاط پرمصرف را در تابستان امسال شناسایی کردند تا ما بتوانیم اوج مصرف را بگذرانیم.

سردار نقدی ادامه داد: امروز ما در حال افزایش اشتغال هستیم و به همه وزرا نامه داده ایم که آماده ایم دولت را کمک کنیم، اما آنها پای کار نیامدند. مقام معظم رهبری هم به دولت توصیه کردند که از ظرفیت بسیج استفاده کنیم.

رئیس سازمان بسیح مستضعفین با بیان اینکه انتقادات ما از نوع دلسوزی و اصلاح است، تصریح کرد: انتقاداتی که ما می کنیم به دلیل این نیست که بخواهیم زیر پای کسی را خالی کنیم؛ چراکه تضعیف حکومت اسلامی گناه محسوب می شود.


منبع : خبرگزاری مهر
این مطلب صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر شده و محتوای آن لزوما مورد تایید تبیان نیست .