تبیان، دستیار زندگی
صالحی: اعلام می کنیم اکتشاف و استخراج هسته ای ادامه خواهد داشت+فیلم
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

استخراج هسته ای ادامه خواهد داشت

در جریان مذاکرات هسته ای زمینه ای فراهم امد که دستاوردهای هسته ای حفظ شود و اعلام می کنیم ما در زمینه غنی سازی اکتشاف و استخراج ادامه خواهد یافت.

بخش سیاست تبیان
صالحی

به گزارش تبیان به نقل از  باشگاه خبرنگاران جوان،"علی اکبر صالحی" امروز ضمن ایراد سخنرانی در مراسم تجلیل از خانواده های شهدای هسته ای و اعطای نشان لیاقت گفت: در جریان مذاکرات هسته ای زمینه ای فراهم امد که دستاوردهای هسته ای حفظ شود و اعلام می کنیم ما در زمینه غنی سازی اکتشاف و استخراج ادامه خواهد یافت.
وی ادامه داد: خدمات این صنعت راهبردی در بخش وسیع  در اختیار صنعت و کشاورزی قرار می گیرد.
رییس سازمان انرزی اتمی افزود: اینجانبات طی چند روز گذشته با خود می اندیشیدیم که به راستی چه کسانی شایسته تقدیر هستند، امروز ایین قدر دانی از ملت ایران است که با پایمردی ستودنی خودشان خدمتگزاران خود را یاری کردند.
صالحی ادامه داد: مراسم امروز آیی قدردانی از رهبر معظم انقلاب است که با درایت هوشمندانه خویش مسیر را هموار نمودند. مراسم امروز را باید ایین قدر دانی از این دولت خدمتگزار بدانیم، امروز آیی قدر دانی از همدلی قوای سه گانه در حوزه سیاست خارجی است. ما برخود فرض می دانیم از تلاش های ریاست مجلس شورای اسلامی هم قدر دانی کنیم.
رییس سازمان انرزی اتمی با بیان اینکه ملت ایران امروز توشه ای عظیم مبنی بر ولایت فقیه با ظرفیتی بی پایان در اختیار دارد خاطرنشان کرد : ملت ایران بر سکوی یک جهش بزرگ به سمت تعالی قرار گرفته است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

این مطلب صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر شده و محتوای آن لزوما مورد تایید تبیان نیست .