تبیان، دستیار زندگی
خبرنگاران به گونه ای عمل کنند که حضور گسترده مردم در انتخابات تداعی شود
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

وظیفه خبرنگاران در انتخابات

سعی ما این است که مسؤولیتی که برعهده رسانه و مطبوعات وجود دارد به نحو احسن انجام شود و امید این که تولید اخبار مربوط به رویدادهای انتخابات و راهپیمایی بیست و دوم بهمن در جامعه و کشور بسیار تأثیرگزار باشد.

بخش سیاست تبیان

انتخابات

به گزارش تبیان به نقل از ایرنا ، مهدی صحرایی در آیین تجلیل از خبرنگاران این شهرستان به مناسبت گرامی داشت دهه فجر، خواستار همکاری بیشتر در خصوص اطلاع رسانی اخبار و اطلاعات و دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی در 37 سال گذشته شد.
وی از خبرنگاران به خاطر اطلاع رسانی و حضور در برنامه های ایام الله دهه مبارک فجر قدردانی کرد و افزود : انتشار اخبار باید به توسعه و پیشرفت امور کشور و منطقه بینجامد.
وی تاکید کرد : خبرنگاران شهرستان ها به غیر خبرهای منطقه ف بعضی مواقع باید از اهداف و خواسته های شهرستان عبور کنند و به خواسته های نظام برسند.
جواد بهادری رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گرمسار از همه خبرنگاران خواست در عرصه انتخابات ، اخلاق رسانه ای را رعایت و به قوانین توجه کنند.
وی گفت : افرادی هستند که با چشم طمع به نظام و کشور ما نگاه می کنند و راضی نیستند تا نظام جمهوری اسلامی پیشرفت داشته باشد.
وی ادامه داد : سعی ما این است که مسؤولیتی که برعهده رسانه و مطبوعات وجود دارد به نحو احسن انجام شود و امید این که تولید اخبار مربوط به رویدادهای انتخابات و راهپیمایی بیست و دوم بهمن در جامعه و کشور بسیار تأثیرگزار باشد.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تأکید کرد: هر کدام به نحوی به این نظام و خون شهدا دینی داریم که باید ادا کنیم.



منبع : ایرنا

این مطلب صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر شده و محتوای آن لزوما مورد تایید تبیان نیست .