تبیان، دستیار زندگی
تعداد اعضای پایداری در لیست اصولگرایان کاملاً اتفاقی است
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

اعضای اتفاقی اصولگرایان

عضو جامعه روحانیت مبارز با بیان اینکه ما تقسیم بندی نکرده ایم که از هر جبهه ای چند نفر در لیست اصولگرایان حضور داشته باشند، گفت: تعداد اعضای پایداری در لیست ائتلاف کاملاً اتفاقی است.

بخش سیاست تبیان

خبرگزاری

به گزارش تبیان به نقل از خبرنگار مهر، حجت الاسلام حسین ابراهیمی عضو جامعه روحانیت مبارز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه اتحاد اصولگرایان پا گرفته و لیست ائتلاف هم تا حدودی آماده است، اظهار کرد: در جلسه امشب شورای ائتلاف مشخص می شود که لیست نهایی چه زمانی منتشر بشود.

وی در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه آیا افرادی که در لیست ائتلاف می آیند، باید از مسیر حدادعادل عبور کنند یا خیر؟ گفت: هرگز چنین موضوعی نیست و من تکذیب می کنم. پروسه تهیه لیست اصولگرایان این گونه است که ابتدا اسامی در شورای ائتلاف مطرح می شود و سپس در یک کمیته هفت نفره بررسی شده و اگر در آن کمیته رأی آوردند، در نهایت در لیست اصولگرایان قرار خواهند گرفت.

عضو جامعه روحانیت مبارز در پاسخ به سؤالی در خصوص ادعای برخی مبنی بر حضور پر رنگ اعضای جبهه پایداری در لیست ائتلاف، خاطرنشان کرد: ما تقسیم بندی نکرده ایم که از هر جبهه ای چند نفر در لیست حضور داشته باشند و این موضوع ممکن است کاملاً اتفاقی صورت گرفته باشد و از ابتدا هم سهمیه بندی برای جبهه ها و گروه های سیاسی در لیست اصولگرایان وجود نداشت.

ابراهیمی با بیان اینکه درباره سرلیستی اصولگرایان هنوز تصمیمی گرفته نشده است، گفت: اگر لیست بخواهد تغییری داشته باشد، بسیار تغییرات کمی خواهد بود.


منبع: مهر

این مطلب صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر شده و محتوای آن لزوما مورد تایید تبیان نیست .