تبیان، دستیار زندگی
جشن رأی اولی های ورامین برگزار شد
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

جشن رأی اولی ها

انتخابات مجلس خبرگان رهبری، ریاست جمهوری، مجلس شورای اسلامی و نیز شورای اسلامی شهرها و روستاها نمادی از حضوری آگاهانه مردم در تعیین سرنوشت خود است که در طول دوران انقلاب اسلامی بارها این اتفاقات مهم سیاسی رخ داده و مردم با حضور آگاهانه خود پایه های نظام را تقویت کره اند.

بخش سیاست تبیان

www.irna.ir

به گزارش تبیان به نقل از ایرنا در این آئین که در مدرسه منتظرین شاهد ورامین برگزار شد دانش آموزان بصورت نمادین انتخابات برگزار و به کاندیدای مورد نظر خود رأی دادند.
فرماندار ورامین در این آئین گفت: برگزاری انتخابات نماد مردم سالاری دینی نظام مقدس جمهوری اسلامی است و این افتخاری عظیم برای نظام محسوب می شود که مردم مستقیما در اداره امور حضور داشته و آینده کشور را رقم می زنند.
محسن خوانساری افزود: انتخابات مجلس خبرگان رهبری، ریاست جمهوری، مجلس شورای اسلامی و نیز شورای اسلامی شهرها و روستاها نمادی از حضوری آگاهانه مردم در تعیین سرنوشت خود است که در طول دوران انقلاب اسلامی بارها این اتفاقات مهم سیاسی رخ داده و مردم با حضور آگاهانه خود پایه های نظام را تقویت کره اند.
وی گفت: امروز دشمنان قسم خورده نظام به طور کامل تحرکات سیاسی کشور را رصد می کنند و تلاش دارند تا با ایجاد یأس و ناامیدی مردم را از حضور پرشور در انتخابات پیش روی باز دارند غافل از این که مردم ایران اسلامی پیوندی ناگسستنی با ارزش های نظام داشته و هیچ گاه صحنه را به نفع دشمنان خالی نمی کنند.
فرماندار ورامین تصریح کرد: امروز ایران اسلامی به عنوان الگویی مناسب برای جهان اسلام و تمامی ملل آزادیخواه تبدیل شده و چشم امید بسیاری از این مردم به انتخابات ایران اسلامی دوخته شده تا حضور پرشور و حداکثری مردم را در انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس شورای اسلامی نظاره گر باشند.
وی گفت: بیش از سه هزار دانش آموز ورامینی امسال برای نخستین بار در انتخابات شرکت می کنند تا ثابت کنند از میراثی که پدرانشان به قیمت خون خود به آنان ارزانی داشته اند با جان و دل حراست خواهند کرد.
رئیس حوزه انتخابیه ورامین ، قرچک و پیشوا از دانش آموزان رأی اولی خواست تا با شناخت کامل نسبت به نامزدهای انتخاباتی در حوزه انتخابیه اقدام کرده و به اصلح ترین فرد رای دهند.
بیش از 47 هزار دانش آموز در مدارس ورامین به تحصیل می پردازند.
انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان هفتم اسفند ماه برگزار می شود.



منبع: خبرگزاری ایرنا


این مطلب صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر شده و محتوای آن لزوما مورد تایید تبیان نیست .