تبیان، دستیار زندگی
ندیمی: دولت باید خطای خود در حذف یارانه خانوارهای واجد شرایط را جبران کند
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

دولت درباره یارانه ها خطا نکند

از دولت انتظار داریم برای این خانوارها هم فکری بکند؛ یعنی فشارهای ناشی از گرانی حامل های انرژی را مدیریت کند و این کار را دولت باید تا پایان اجرای قانون هدفمندی انجام دهد.
بخش سیاست تبیان
نماینده

ابوذر ندیمی عضو کمیسیون اقتصادی در گفت وگو با خبرنگار مجلس درباره حذف 15 میلیون یارانه بگیر تا پایان 94 گفت: قانون این اجازه را به وزارت تعاون کار و امور اجتماعی و سازمان هدفمندی یارانه ها داده تا نحوه پرداخت یارانه ها را اصلاح کنند.
ندیمی با اشاره به خطای دولت در حذف خانوارهایی که شرایط دریافت یارانه را دارند، اضافه کرد: از دولت انتظار داریم برای این خانوارها هم فکری بکند؛ یعنی فشارهای ناشی از گرانی حامل های انرژی را مدیریت کند و این کار را دولت باید تا پایان اجرای قانون هدفمندی انجام دهد.

نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل تاکید کرد: اگر یارانه خانواری به اشتباه قطع شده، این خطا قابل اصلاح است و این خانواده با پیگیری باید بتواند دوباره وارد سامانه دریافت یارانه شود.

وی با بیان اینکه تاکنون حکم جدیدی در رابطه با یارانه ها نداریم، خاطرنشان کرد: قانون هدفمندی یارانه ها طبق روال خود ادامه پیدا می کند مگر اینکه موارد جدیدی در مجلس به آن اضافه شود.
منبع: باشگاه خبرنگاران
این مطلب صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر شده و محتوای آن لزوما مورد تایید تبیان نیست .