تبیان، دستیار زندگی
رد صلاحیت به معنای نبود کفایت دردیگر عرصه های خدمت رسانی نیست
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

رد صلاحیت یا عدم کفایت شغلی؟!

تخریب و توهین به نامزد ها خلاف موازین شرع و قانونی دانست و افزود: تضعیف جایگاه نهادهای قانونی انقلاب اسلامی نیزجایز نیست.

بخش سیاست تبیان

آیت الله سید احمد خاتمی

آیت الله سید احمد خاتمی در جمع نمازگزاران مسجد انقلاب ساوه گفت: تعدادی از کاندیداهای شرکت کننده در انتخابات طبق نظر شورای نگهبان صلاحیت خدمت در مجلس شورای اسلامی یا خبرگان رهبری را کسب نکرده اند، اما درهای خدمت در دیگر عرصه های کشور به روی آنان بسته نیست.
وی ادامه داد: افراد رد صلاحیت شده از مجرای قانونی امکان پیگیری شرایط احزار دارند و اگر بنا بر قانون و نظر شورای نگهبان صلاحیتشان احزار نشد، در دیگر عرصه های کشور، خدمت کنند.
عضو مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: پرهیز از التهاب و دعوت به حضور حداکثری در انتخابات پیش رو مسیر حرکت صحیح در خط ولایت و رهبری است.
امام جمعه موقت تهران، تخریب و توهین به نامزد ها خلاف موازین شرع و قانونی دانست و افزود: تضعیف جایگاه نهادهای قانونی انقلاب اسلامی نیزجایز نیست.
عضو مجلس خبرگان رهبری اظهار کرد: باید خداوند متعال را برای نعمت انقلاب اسلامی شکر کرد و با مرور تاریخ پیش از انقلاب اسلامی به اوج اقتدار و ارزش حال حاضر این نظام مقتدر پی برد.
آیت الله خاتمی خواستار تبیین وقایع انقلاب اسلامی برای نسل جوان شد و افزود: بازخوانی تحرکات زمان انقلاب به ویژه برای نسل جوان کنونی سبب بصیرت افزایی می شود.
امام جمعه موقت تهران افزود: باید با حرکت در مسیر انقلاب اسلامی و ولایت فقیه حافظ ارزش های نظام و انقلاب بود و از ولایتمداری بدون عمل پرهیز کرد.
آیت الله خاتمی اظهار کرد: ادبیات ولایی و انقلابی باید ادبیات رایج جامعه باشد و با پیروی از رهنمودهای خردمندانه رهبر معظم انقلاب در مسیر صحیح گام برداریم .
وی گفت: نبایستی افراد حزب اللهی و متعهد را تندرو خطاب کنیم که اینگونه اظهار نظرها برخلاف حرکت صحیح درمسیر ولایت است.
آیت الله خاتمی ادامه داد: پاسداری از آرمان های نظام و انقلاب وظیفه تک تک آحاد جامعه است و با قدردانی از خانواده های معظم شهدا، ایثارگران و همه دلدادگان انقلاب باید ارادت خود را به ساحت این نظام مقدس ادا کینم.


منبع: ایرنا

این مطلب صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر شده و محتوای آن لزوما مورد تایید تبیان نیست .