تبیان، دستیار زندگی
استاندار کرمان: هدف اصلی در استان برگزاری انتخابات سالم و امن است
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

انتخاباتی سالم و امن داریم

باید تلاش کرد مردم پای صندوق های رای حضور حداکثری داشته باشند و ممکن است افرادی که حضور دارند نظر آنها را تامین نکند اما هستند کسانی که می توانند آنها را انتخاب کرد.
بخش سیاست تبیان
حسینی

به گزارش تبیان به نقل از ایرنا ، علیرضا رزم حسینی عصر شنبه در همایش فرمانداران استان کرمان که با موضوع انتخابات هفتم اسفند در استانداری برگزار شد افزود: در حوزه سیاسی استان کرمان همه باور کرده اند که خط اعتدال در این استان حاکم است.
وی تاکید کرد: بی طرفی را تا پایان دولت تدبیر و امید باید ادامه دهیم زیرا این مشی مورد تاکید رئیس جمهوری و مردم است.
وی با بیان این که همه فرمانداران در مدت فعالیت دولت یازدهم کار خود را به خوبی انجام داده اند گفت: از فرمانداران درخواست داریم تاکید داشته باشند بخشداران نیز این بی طرفی را به طور کامل مورد توجه داشته باشند.
استاندار کرمان افزود: باید تلاش کرد مردم پای صندوق های رای حضور حداکثری داشته باشند و ممکن است افرادی که حضور دارند نظر آنها را تامین نکند اما هستند کسانی که می توانند آنها را انتخاب کرد.
وی تصریح کرد: بعد از موفقیت برجام نیاز به انسجام ملی در کشور داریم و حضور در انتخابات پشوانه خوبی برای اجرای طرح هاست.
رزم حسینی به امضای موافقت نامه های سرمایه گذاری در استان کرمان اشاره کرد و گفت: بعد از انتخابات با فراغت بال مانند سابق، روند اجرایی طرح های اقتصادی را دنبال می کنیم.
استان کرمان با 23 شهرستان دارای 9 حوزه انتخابیه اصلی است.
مردم این استان همگام با سایر هموطنان ایران اسلامی هفتم اسفند برای انتخاب 10 نماینده در مجلس شورای اسلامی و سه نماینده در مجلس خبرگان رهبری پای صندوق های رای می روند.



منبع : ایرنا

این مطلب صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر شده و محتوای آن لزوما مورد تایید تبیان نیست .