تبیان، دستیار زندگی
کاندیداهایی که معاونین و پست های کلیدی دولت خود را قبل از انتخابات معرفی می کنند، زمینه و ظرفیت واقعی رای دهندگان را فراهم می کنند.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

معرفی اعضای کابینه انتخابات را اصولی تر و واقعی تر می کند
محمدعلی ابطحی

سحام نیوز – معاون پارلمانی دولت اصلاحات در گفت و گو با خبرنگار ما گفت: معرفی اعضای کابینه ریاست جمهوری موجب برگزاری انتخاباتی اصولی تر و واقعی تر شده که جذب آرا را به همراه دارد.

محمدعلی ابطحی افزود: کاندیداهایی که قبل از انتخابات برخی از اعضای کابینه خود و پست های کلیدی را معرفی می کنند، افرادی هستند که به خردجمعی اعتقاد دارند و معتقدند اداره امور یک کشور تنها توسط یک فرد انجام نمی شود.

مشاور کروبی اظهار داشت: کاندیداهایی که معاونین و پست های کلیدی دولت خود را قبل از انتخابات معرفی می کنند، زمینه و ظرفیت واقعی رای دهندگان را فراهم می کنند.

جامعه را در ابهام قراردادن معنای خوب و مطلوبی ندارد و موجب پوشاندن واقعیت از جامعه می شود

ابطحی با اشاره به کاندیداهایی که تاکنون نسبت به معرفی برخی از اعضا کابینه خود اقدام نکرده اند، گفت: جامعه را در ابهام قراردادن معنای خوب و مطلوبی ندارد و موجب پوشاندن واقعیت از جامعه می شود.

معاون پارلمانی دولت اصلاحات افزود: معرفی اعضای تیم و کابینه ریاست جبهه ای موجب می شود مردم بتوانند با دید و بررسی بیشتری، کاندیدای اصلح را انتخاب کنند.

برای دیدن اخبار، اطلاعات، تحلیل های انتخاباتی دیگر کاندیداها اینجا کلیک کنید.

تنظیم برای تبیان: عطاالله باباپور