تبیان، دستیار زندگی
دبیركل جبهه پیروان خط امام و رهبری تاكید كرد: احمدی‌نژاد از تمام نامزدهای دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ساده زیست‌تر است.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

احمدی‌نژاد از تمام نامزدها ساده زیست‌تر است
حبیب الله عسگراولادی

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، حبیب‌الله عسگراولادی سه‌شنبه شب در جمع هواداران احمدی‌نژاد اظهار داشت: رئیس جمهور طی فعالیت دولت نهم ثابت كرد كه از تجمل گرایی و ریخت و پاش فاصله دارد.

وی یكی از مهم‌ترین معیارهای انتخاب اصلح را ساده‌زیستی برشمرد كه در احمدی‌نژاد این ویژگی به طور تمام و كمال وجود دارد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینكه در دوران ریاست جمهوری احمدی‌نژاد موقعیت جمهوری اسلامی در جهان ارتقا یافت، افزود: جمهوری اسلامی هم‌اینك در سطح منطقه و جهان در وضعیتی قرار دارد، كه هیچ‌گاه این موقعیت را در خود ندیده است.

وی با تاكید بر اینكه احمدی‌نژاد اقدامات اساسی را در بخش‌های مختلف برای كشور به ثمر رساند، افزود: اینكه بخواهیم با برخی اظهار نظرهای نادرست اقدامات دولت نهم را تخریب كنیم، امری شایسته نیست.

عسگراولادی با اشاره به اینكه صلاحیت 4 نامزد انتخابات دهمین دوره ریاست جمهوری برای شركت در انتخابات به تایید شورای نگهبان رسیده است، پرهیز از تخریب را موجب حضور حداكثری مردم در انتخابات دانست.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام تاكید كرد: تخریب كاندیداها قطعا با ارزش‌های والای اسلامی فاصله دارد.

من نماینده امام و رهبری هستم و شایسته نیست كه علیه نامزدی حرف بزنم، لیكن بعد از انتخابات این كار را انجام خواهم داد

وی تصریح كرد: با حضور حداكثری مردم علاوه بر اینكه توطئه دشمنان علیه نظام جمهوری اسلامی خنثی خواهد شد، رئیس جمهور نیز با بالاترین رای انتخاب و اهداف متعالی نظام را در دنیا پی خواهد گرفت.

دبیركل جبهه پیروان خط امام و رهبری همچنین پرهیز از هرگونه سیاه‌نمایی از سوی طرفداران كاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری را در این مقطع از زمان تبلیغات انتخاباتی ضروری خواند.

وی همچنین هرگونه اظهار نظر در خصوص حضور میرحسین موسوی در انتخابات را به زمان بعد از انتخابات موكول كرد.

عسگراولادی گفت: من نماینده امام و رهبری هستم و شایسته نیست كه علیه نامزدی حرف بزنم، لیكن بعد از انتخابات این كار را انجام خواهم داد.

وی همچنین با اشاره به آخرین بررسی‌های انجام شده در خصوص كسب آرای انتخابات از سوی احمدی‌نژاد اظهار داشت: طبق بررسی‌های جبهه پیروان خط امام و رهبری و همچنین حزب موتلفه دو سوم از شركت كنندگان در انتخابات دهم ریاست جمهوری به احمدی‌نژاد رای خواهند داد.

دبیركل جبهه پیروان خط امام و رهبری تصریح كرد: این آمار گیری از سطح مراكز جمعیتی سطح كشور نتیجه‌گیری شده است.

وی گفت: مردم باید به ویژگی‌های انتخاب اصلح كه از سوی مقام معظم رهبری تبیین شده است، توجه بیش از پیش نمایند.

این مراسم در سالن گلشن بجنورد با حضور انبوهی از طرفداران احمدی‌نژاد برگزار شد.

برای دیدن اخبار، اطلاعات، تحلیل های انتخاباتی دیگر کاندیداها اینجا کلیک کنید.

تنظیم برای تبیان: عطاالله باباپور